Hunter x Hunter

91%

Komentáře a recenze 5

22 298 bodů
8
Tentokrát bez jakéhokoliv "vyššího cíle" - většinou bez světa v ohrožení (a arc se světem v ohrožení je nejslabší částí), bez jasné motivace pro všechny přítomné směřovat k cíli - prostě jen interakce silných a sympatických postav. Emoce jsou tentokrát mnohem osobnější, nezatížené zodpovědností přesahující hrdiny, kteří můžou bojovat sami za sebe - což je pro mě v anime docela příjemné oživení. Ke konci to bohužel trochu vyhnije, začne být repetitivní a neurčitost pravidel se začíná projevovat vhazováním nových a nových prvků, takže to začíná být místy otrava - ale silné momenty jsou silné velmi.
Vidly10
Vidly10
996 bodů
10
Před devíti měsíci jsem se vydal na cestu zvanou Hunter x Hunter. Dnes jsem úspěšně tuto jízdu zakončil ohodnocením poslední epizody a ničeho nelituji. Nejsem příliš znalý, co se anime týče, ale tohle je zatím to nejlepší, které jsem viděl. A ačkoliv je příběhově a atmosféricky nestálé a nálady se mění rychle, jde o zážitek, který jsem si celou dobu užíval, jak jen to šlo. Ať už jsem sledoval veselý a světlý Greed Island nebo pochmurný a temný Yorknew City, vždy jsem rád poznával svět, který mi anime nabízí, a hlavně jeho postavy, z nichž některé se staly mými velkými oblíbenci. Kurapika pro svou odvahu a odhodlání. Hisoka pro svou vypočítavost a nepředvídatelnost. Machi pro svou krásu, tajuplnost a chladnost. A několik dalších. Celý příběh je více či méně sledován pohledem Gona a je doprovázen jedním z nejlépe napsaným přátelstvím, které jsem měl tu čest vidět. Není to dokonalé, to rozhodně ne. Ovšem svou jedinečností a odlišností si to získalo nejen můj zájem, ale i jakýsi obdiv, který jsem ztratil u jiných sérií a žánrů. Svou komplexností a propracovaností mě dokázal seriál přesvědčit o tom, že mu můžu odpustit občasné zkraty v příběhu či fakt, že některé věci v něm nebyly plánovány. Nen je možná komplikovaný a musíte u jeho vysvětlování dávat dobrý pozor, ale když se do něj na chvíli ponoříte, tak už se nedostanete ven. Mluvil jsem o jakési atmosférické nestálosti, ale ani to nemůžu brát jako velkou chybu. Právě naopak. Musím pochválit, že se zde přirozeně střídají nálady, a to v divákovi může evokovat různé emoce během chvíle. Strašně moc bych chtěl, aby příběh pokračoval. Bohužel teď nezbývá než doufat v to, že to jednou přijde. 9/10
Niks
Niks
619 bodů
10
Za mě bezkonkurenčně nejlepší anime, jaké jsem měl kdy tu možnost zhlédnout. Absolutně všechno zde funguje na jedničku, svět je rozmanitý, postavy bezchybně napsané a jednotlivé arcy se od sebe liší až tak moc, že nenajdete dva, které jsou si byť jen trochu podobné! Ale abych tento skvost zhodnotil číselně, tak je to samozřejmě 10/10 a určitě se těším na případné pokračování tohoto krále šónenů!
Hekaté
Hekaté
32 bodů
10
Miluju toto anime. Má nádherně propracovaný svět a hezky propracované postavy. Za zmínku rozhodně stojí i systém superschopností, nezáleží totiž, s jakým nadáním na schopnost jste se narodili, záleží jen na vaší fantazii, jak s tou schopností budete pracovat. Seriál často mění svůj tón, aniž by to vadilo v rámci příběhu. Na začátku to působí, jako milé dobrodružství jednoho malého chlapce, pak to skočí na thriller a takhle se to mění, aniž by to bylo mimo vyprávění. Jediné, co bych tomuto seriálu vytkla je pomalejší rozjezd, systém schopností se začne odhalovat až ve 30 dílu, ale rozhodně stojí za to to vydržet, protože se vám anime odmění jedinečným příběhem, který je plný překvapení a rozhodně není takový, jaký se na začátku tváří.
Ranlen
Ranlen
6 bodů