Hráči se smrtí

55%
Hráči se smrtí

V mysteriózním thrilleru se skupina studentů medicíny snaží získat odpověď na otázku, zda existuje život po smrti. Opakovaně se dostávají do stavu klinické smrti, avšak stále nebezpečnější experimenty si na každém z nich vybírají svou daň… (Falcon)

Recenze: Hráči se smrtí

Kinobox.cz
36%

Pro koho film je? Pro ty, kdo neviděli původní Hráče se smrtí. Pro nadšence do urgentní medicíny a obecně zvídavé lidi, protože film poskytne alespoň impuls k zamyšlení se nad tím, co vlastně je klinická smrt. Díky tomu jsem se dostala k vtipně znějící hlášce: "Nikdo neumře, dokud není teplý a -zároveň- mrtvý." a zajímavému rozlišení šancí na oživení při souběhu klinické smrti a hypotermie.

47 059 bodů
5
Flatliners jsou jen další zbytečný remake,který nenabízí vůbec nic nového,nebo zajímavého proč by jste mu měli dát přednost před originálem. Obsazení mi nebylo moc sympatické a režie od Niels Arden Opleva byla místy velmi nejistá. Pokaždé,když už nevěděl kudy kam tak vsadil na laciné lekačky,které byly už dopředu jasné. Občas se podařilo vyprodukovat slušně napínavé scény,ale takových bylo vážně jen minimum. Po skončení snímku bych jen těžko hledal jednu věc,proč tento remake doporučit.
29 102 bodů
6
Tento snímek má jasné prvky "b" filmu, ale v děsivých scénách je naopak velmi slušný. Co se týče hororové stránky, vše ok. Co se týče příběhu, je ke konci dost odfláknutý a závěr moc rychlý, chtělo si to na konci trošku více pohrát s "démony" a dát jim více prostoru. Na snímek jsem se díval v noci a sám musím přiznat, že jsem se chvílemi bál a to je to co od hororu divák čeká. Celkový dojem bohužel jen 60%
28 299 bodů
7
Remake snímku z roku 1990 a nic zásadního se neděje. Celý příběh je jen odvyprávěn v modernější době a přirozeně s jinými herci a to je asi tak všechno. Stejně jako u originálu se jedná o thriller s mysteriozními prvky, kde je atmosféra budována volně s postupným vývojem děje. Ani zde se příběh nevyhnul jistý nelogičností a vědeckých absurdit. Těžko tedy říci, jestli je skutečně zodpovězena otázka o existenci posmrtného života. Tímto tedy rozhodně ne. To však neznamená, že je snímek nekoukatelný. Naopak. Jen je jako remake zbytečný.

Dodatečné informace

Původní název:
Flatliners (více)