Již zítra vychází dlouho očekávaná hra pro PlayStation 4 Days Gone, která se pokusí navázat na silnou linii exkluzivních titulů konzole od Sony. Přestože se nechci zapojovat do války konzolí, je nezpochybnitelné, že "péesko" filmový styl ve svých exkluzivitách využívá častěji a všeobecně více dbá na příběhové hry. Pokud také milujete film (a protože jste na našem webu, budeme tak nějak předpokládat, že ano), následující herní exkluzivity jsou určeny právě vám.
Články 6
Herní studio Quantic Dream má u filmových fanoušků velmi dobrou pověst - jejich hry Heavy Rain, Beyond: Two Souls a Detroit: Become Human se mohou pochlubit promyšlenými scénáři, špičkovou prezentací a hvězdami v hlavních a vedlejších rolích (mimo jiné Ellen Page, Willem Dafoe nebo Lance Henriksen).
Přestože se nás snažili v EA před nějakou dobou přesvědčit, že o singleplayer hry není zájem a z toho důvodu zařízli připravovanou Star Wars hru, na které se podílela jedna z autorek série Uncharted (což je tak očividný blbý tah, že je skoro hodný obdivu), v Sony opakovaně dokazují, že nejen online hraním je svět živ.
Napsat o Detroit: Become Human, že jde o jednu z nejzásadnějších her současné generace konzolí, by bylo nejspíš nadnesené. Už proto, že vychází z osvědčených dávných herních principů a s ničím vyloženě novým nepřichází. Známé postupy ale dovádí téměř k dokonalosti a pokud jste filmový fanoušek (a počítám, že ano, protože co byste jinak na tomhle webu dělali), v takovém případě pro vás Detroit: Become Human BUDE jednou z nejlepších her vašeho života.
Vývoj počítačových her byl v minulosti vcelku triviální. Stačilo třeba jen pár šikovných designérů a programátorů, aby nějakou kvalitní vytvořili. Dnes se však vývoj řady her podobá více a více vývoji filmu. O jakých hrách mluvíme a čím jsou tak výjimečné?
David Cage, autor interaktivní detektivky Heavy Rain, znovu zatíná drápy do herního průmyslu. A tentokrát už žádné kompromisy. V hlavních rolích jeho nové hry září Ellen Page a Williem Dafoe, příběh je jeden velký filmový scénář a stejně tak pojetí i hudba. Stačí to na dobrou hru?