Komentáře a recenze 4

5
Trapně jednoduchý film. Nic až tak zajímavého a na jedno shlédnutí dostačující.
Pas
Pas
6 225 bodů
1
Další strastiplná duchařina plná vrzajících dveří,skřípajících podlah a jiných klišé a stupidit kdy americká servírka zachází se zbraní jako jeptiška s pánským přirozením a způsobí víc ujmy sobě než padouchovi navíc natočená s neherci a Kasparem Van Dienem ..i když zde mají tvůrci malé bezvýznamné plus poněvadž mu svěřili roli v níž se cítil vlastní. Role užitečného idiota.Scénář pro několik málo aktérů se dá odehrát klidně v každé venkovské sokolovně kde mají dvojitou podlahu Rozverná rodinná taškařice která se vůbec nemusela dávat na tv obrazovku či snad i filmové plátno.. pokud by se toho ujal Jára Cimrman , tak u odpolední kávy by to předělal a proškrtal jako představení pro dva herce které by odehrál sám.Nějaká pozitíva se však najdou.Ze snímku se dozvíme , že duchové se živí světlem ale jen tím vzniklým z elektrického proudu.Což je samo o sobě na další film páč před Edisonem, Křižíkem vlastně žádní duchové nebyli poněvadž se neměli čím živit..No.dále zde máme jistou inovaci kdy médium s duchy nekomunikuje i když to prý umí ale dává hlavní hrdince dobré rady jak na to..dobrá rada jak natáhnout o pár minut stopáž.Závěrem i v podstatě úvodem se dá napsat , že modroočko je zelenoočka a i strýc může býti otcem aneb krev není voda.Tak se duchařisté těště na další pamlsky...Já se tomu vyhnu oklikou.Howgh
kery-
kery-
3 671 bodů
6
Škoda konce, film měl už v prvních minutách krásně naběhnuto na to, aby se stal parádní duchařinou. Na konci ovšem pro nadšeného diváka přijde rána pěstí..
Bretislav
Bretislav
242 bodů
8
tento film mě překvapil,konecne poradny desuplny ducharsky horor,nicmene oproti nesmyslnému a nudnemu paranormal aktivity,nebo amatérskému apartment tento film stoji za shlednuti,jsou sceny které vydesi necekane,hudba se nekdy propoji ze desivou scenou,ale nekdy ne,a ma to smysl ten scenar,ne zadny debilni paranormal aktivity,tesim se na 2 část,