Dočasný domov

77%

Komentáře a recenze 6

29 898 bodů
7
Domov pro problémové děti, či děti s pohnutým osudem a partička mladých vychovatelů, nad nimiž vyčnívá jedna empatická a trpělivá mladá žena. Není to přepálené, nejde to do zbytečného patosu, či nesklouzává ke klišé.. je to ale mírně monotónní a hodina a půl filmu naprosto stačí. Dobré..
22 289 bodů
6
Až příliš indie. Po I Am Not a Hipster jsem měl chuť dát Crettonovi ještě šanci, ale bohužel se mi potvrdil jako až moc velký slzoždímač s až příliš velkou touhou vzbuzovat emoce hnaním situace do extrému - trpí tím příběh i postavy, které pak jsou jen typické klišé uzlíčky neštěstí, místo aby žily.
6
Takový malý filmík o silných tématech s neokoukanými tvářemi. Na můj vkus tady ale těch životních neštěstí bylo asi až moc. 6/10
cjmafia
4 387 bodů
10
Indie filmů je v poslední době k mání opravdu ve velikém množství a já osobně jsem za ně rád, protože se z nich začíná stávat můj oblíbený žánr. Short Term 12 patří určitě mezi to nejlepší co se v tomto žánru v posledních letech urodilo. Velice silné téma, které nám snímek podává velice uvěřitelně a netlačí zbytečně na pilu typickým vyděračským Hollywoodským způsobem. Postav Vám musí být líto a fandit jim prostě musíte za každou cenu. Zajímavé je, že i v tomto tématu se najde ve filmu plno pozitivních emocí, takže někdy se smějete a někdy Vás film donutí přemýšlet. Přemýšlet o tom, že né každý v životě má takové štěstí, jako já/vy. 9,5/10.
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
8
American indie-movie jak z partesu. Pohled do sociálního zařízení pro "znevýhodněné" děti. Sledujeme osudy nejen těch, kdo je mají na starosti (postava Grace působí stejně sugestivně a přesvědčivě jako kdysi Hilary Swank v "Kluci nepláčou". Však Brie Larson za svoji roli posbírala hafo cen (zaslouženě!). Mimochodem, u tohohle filmu kluci pláčou. Jestli ne, tak patří do zařízení pro citově znevýhodněné. Nicméně zatímco třeba švédský nebo dánský film tohoto druhu by vás na konci srazil k zemi k zemi a přiškrtil vás tak, že na to do smrti nezapomenete, americký - jak jinak - stisk povolí. Ne že bych byl masochista, ale víme, že v životě nejsou jen šťastný konce. A v zařízeních pro "znevýhodněné děti" už vůbec ne.