Komentáře a recenze 7

8
Pilot rozhodně zaujal. Teď je jen otázka, jak se to bude vyvíjet dál, protože zatím to tvůrci mají na všech frontách (dějových líniích) rozjeté hodně zajímavě. Po S01 7/10.
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
7.5
|1. Série (16.6.2015)|: I když sem se po celou dobu naprosto bavil a sérii jsem shlédnul za 2 dny se seriálem a postava sem se prostě nesžil. Všechno je totálně nereálný! A nemyslím tím existenci kopule, ale chování postav, pravděpodobnost situací atd. Ze začátku to přehlížet jde, ale čím víc čas plyne tím víc se člověk u toho chytá za hlavu. Co se týče příběhu, tak ten se v první sérii nedořeší vůbec, zkrátka to zůstane totálně otevřený. Doufám že druhá série už tyhle problémy trochu pořeší, bohužel po přečtení několika článků a komentářů na netu se bojím že to tak nebude... |2. Série (6.7.2015)|: Místo 2 dnů koukání jako u první serie, sem tu druhou dokoukával skoro 20 dní a místama jsem se opravdu přemáhal. Kdybych se měl dostat k odůvodnění, žádný důvod by ze mě asi nevypadl, protože nevím jak vůbec mohlo lepší pokračování na první sérii vypadat. Snad jen tak že by konečně vyškrtli nejslabší článek seriálu Mackenzie Lintz aka Norrie... |HODNOCENÍ| 1. série: 85%, 2. série: 55%
kery-
kery-
3 671 bodů
6
No tak do Lostů to má hodně daleko, ale koukat se na to dá. První série je hodně fajn, pořád se něco děje i okolo, herci jsou boží..V té druhé už to tak super není, v každé části někdo zemře, ale hned ze začátku druhé série jsou to 2 hlavní postavy a za ně přijde nic neříkající obměna + další a další, začínají se z rukávu tahat klišé ála "tvoje matka je 25 let pořád naživu!" a kvalita hodně klesá. Uvidíme co bude dál, první série 4*, druhá zatím 2*..
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Shlédnuto 6 dílů a musím říct, že se mohu považovat za fandu tohoto projektu. Už to, že jako předloha tu slouží kniha Stephena Kinga, může znamenat zajímavou podívanou. A já potvrzuji: Je to zajímavá podívaná. Už po pár dílech jsem začal soucítit s postavami a navíc jsem našel své oblíbence, kterým fandím. Nebude to asi překvapením, když moji oblíbenci budou Barbie&Julia. Jinak je to stále všechno zahalené tajemstvím a já se těším, až je postupně hlavní hrdinové budou odkrývat.
skylark13
skylark13
2 085 bodů
4
Opět velký potenciál, pilot celkem navnadil, ale následné díly měly velmi rychlou sestupnou kvalitu. Když jsem viděl, že je to námět od Kinga, tak jsem čekal temný těžký seroš, místo toho se pod kopůlkou řeší vztahy, nikdo neřeší jídlo, vodu, někdo má elektřinu asi od marťanů, lidé si chodí do kavárničky, vodí pejsky jakože nic a hlavní postavy se taky chovají prazvláštně, aspoň že na zrzečku se pěkně kouká:), ale to je tak všechno....
Farin
56 bodů
1