Kdo hulí, ten umí

63%

Komentáře a recenze 7

6
Když mi bylo snad 12 let,tak jsem tento film absolutně hltal. Dokázal jsem citovat každou lepší hlášku a odvyprávět každou po sobě jdoucí scénu. Dnes už to pro mne sice není takový hit,ale stále je to velmi povedená komedie. Obsazení hlavních rolí dvě rapery byl velmi dobrý nápad,protože spojení Redman - Method Man perfektně funguje i na hiphopové scéně. Celý film se nese v takovém uvolněném a pohodovém duchu. Film je určitě vhodný pro všechny co se chtějí bavit a né jen fanouškům těchto dvou bláznů.
22 298 bodů
2
Tenhle typ filmů opravdu nesnáším. Opravdu, opravdu moc. Nesympatičtí herci, coolovost za každou cenu, velmi podivný příběh. A nuda.
5
V pomyslném souboji s neméně známým Zahulíme uvidíme u mě tohle dílko jasně prohrává. Pravda, Afroameričané to umí rozbalit, nebo v tomto případě také ubalit, možná s ještě větší vervou než Asiaté a jejich travka má možná ten správný říz, ale doprovodný humor je místy dost trapný a postupně i čím dál více nenápaditý. Jediné co tedy drží tuto komedii nad vodou je nerdovské prostředí univerzitního Harvardu, kam hlavní hrdinové přišli dělat všechno možné, jen ne pilně studovat. 55%
6
Správně ujetá a zhulená komedie, mě však tak trochu cizí.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Typickej film s černejma vyhulenejma smažkama. Ale bavil jsem se občas to bylo hodně vtipně, ale většinou trapné. Protože jsem to viděl s CZ dabingem, kterej většinou filmy tohoto typu hodně kazí tak přidávám ještě jednu hvězdu, protože vím, že v originále to bude určitě 100x lepší. Herci no myslím, že hrát neuměj spíš hrajou sami sebe tak jim není co vytknou. Hlavně je zde dobrej O.S.T.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů