Za borovicovým hájem

72%

Komentáře a recenze 12

8.5
Herecký majstrštyk kde mne všichni přítomní přesvědčili o svých dovednostech. Scénář? Geniální. Snad každý filmový fanoušek musí být potěšený,když vznikne něco takového - speciálního. Hudba jen podkresluje silný zážitek z projekce a to i přes to,že je chvílemi velmi minimalistická. O to více se zaryje pod kůži. Za borovicovým hájem je přesně ten typ filmu který tak miluji. Když je nám naservírovaný více než jeden příběh,více než jedna hlavní osoba a hlavně když to má vše na sebe vzájemný dopad.
6
Cianfrance všechny trumfy vyháže hned v první polovině a v té druhé už jen diváka nechá čekat na zmatečný závěr. Není to špatný film, ale strašně nevyrovnaný (po 40 minutách tohle vypadalo na 5-ti hvězdičkovou záležitost). Navíc na to, co by chtěl Cianfrance v téhle fresce říct, by potřeboval o nějakou desetiminutovku více. 6/10
8.5
Filmaři na tomto snímku předvedli opravdu kus poctivého řemesla, a to samé platí i o hereckém obsazení. Díky mozaikovému způsobu vyprávění před námi několik klíčových postav zestárne cca o 15 – 20 let a tvůrci se naštěstí nepouští do žádných maskérských exhibicí, ale spokojí se s jednoduchými prostředky jako je barva na vlasy a redukované líčení. Za borovicovým hájem je slušně odvyprávěný komplikovaný příběh s několika dramatickými zvraty, který vypráví o osudu, ambicích a genech, které prostě nelze ignorovat.
8 621 bodů
8
První polovina s Goslingem a druhá polovina s DeHaanem mě bavili. Prostředek s Cooprem je slabší. Každopádně hezkej film. Někdy se rád kouknu na něco přirozeného.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
6
Tři filmy v jednom. Ten první je excelentní, další dva ztěží průměrné (a ani těch pár vyhrocených scén to nezachrání). Ne, že bych se vyloženě nudil, ale bylo to jako dívat se na film někoho, komu se hrozně líbilo 21 gramů a Crash, ale nedokázal zachytit jejich kouzlo a upřímnost. Je to škoda hlavně pro výborné herce v hlavních i vedlejších rolích.
  • první příběh
  • soudtrack
  • fantastičtí herci
  • dějově příběh od příběhu méně zajímavé
  • na konci se nedostaví pocit katarze
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Hvězdička za parádní příběh. Hlavně jsem asi v žádným filmu neviděl, že by jedna filmová star vystřídala v půlce filmu druhou star a ještě k tomu tak hustým způsobem. A finále do sebe ještě tak dobře zapadalo. Určitě doporučuju. Ryan Gosling dobrej jako vždy. 73%
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
8.5
Hodně zajímavý příběh a výborné herecké výkony.Výborná i kamera, která se přizpůsobuje každé scéně. Majstrštyk, na který hned tak nezapomenete a který ve vás bude doznívat ještě dlouho po skončení filmu.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Hvězdné obsazení tohoto filmu jsem nemohl nechat bez pozornosti. Oblíbení herci v nekomerčním filmu, očekával jsem kvalitní podívanou. Chvílemi film měl spád, chvílemi to byla nuda. Ze začátku jsem byl spokojen s filmem a bavil jsem se, ale postupně jak se střídaly propletené příběhy a mizeli hlavní aktéři skončených příběhů, děj ztrácel zajímavost. Následně se snímek propadl na 60%. Rozhodně lepší průměr.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8
Velmi dobré americké drama, kterému vévodí herecké výkony Bradleyho Coopera, Eva Mendez a Ryana Goslinga. Psychologická sonda do duší několika lidí, která přes počáteční dramatickou zápletku končí smířlivě a dává naději. Což je důležité. Rozhodně stojí za vidění.
BUtLA
367 bodů
6