Tsunami

49%

Komentáře a recenze 6

5.5
Velmi solidní zástupce pro mě skoro vymřelého žánru, který už v posledních letech solidně leda tak zadlužuje své vlastní tvůrce. Bait má velkou výhodu, že s výjimkou úvodní scény, která je opět hrozivá, neobtěžuje diváka s hnusnými digitálními efekty, a že se mu podařilo vrazit skupinku různorodých charakterů (policajt, krásná policajtova dcera, racionální zločinec, šílený zločinec, uječená blondýna a pár kusů k rychlému občerstvení) do tak svízelné a neokoukané situace, že si divák těch 90 minutek rád počká na další finální verzi "smile you son of a bitch". A nic tentokrát nekazí ani režie, která v uzavřeném prostoru zvládá udržovat trvalé napětí a dokonce se jí povedlo vykouzlit i jedno nefalšovaně emocionální úmrtí (paradoxně za něj však nemůže žralok). Je to sice pořád zbytečný a dost hloupý film, ale takhle sympaticky udělaný si své fanoušky vždycky najde.
kery-
kery-
3 671 bodů
2
Ještě jsem snad nezažil film, co by se mi ze začátku líbil a s každou minutou se propracovával až k finálovému skoroodpadu..skok válečníka do vody s brokovnicí a jeho práce s tou elektronickou píčovinkou to byl pro mě konec a šel jsem do kolen. Ale nutno dodat, že oproti podobným kultům jako jsou Píseční žraloci apod. to alespoň není úplná blbost a i na tu počítačovou část se dá s přivřeným očkem i čučet..
Peter12
Peter12
810 bodů
4
Ja filmy o žralokoch nevyhladávam,ale keď sa mi dostanú do pozornosti,tak si ich pozriem.Dejovo je tento film veľmi originálny.Žraloci v nákupnom centre,tak to je dobrý námet,ale to je asi tak všetko.To neskutočné klišé-Rozišiel sa zo snúbenicou,aby sa s ňou v nákupnom centre stretol práve vtedy keď príde Tsunami a práve vtedy to nákupne centrum prepadnú a práve vtedy tam vstupuje policajt a práve vtedy....to by som pokračoval do nekonečna.Po trikovej stránke bol žralok presvedčivý.Ale čo ma mrzelo,toho psa tomu som držal palce hneď od začiatku.Hviezdy dávam za originalitu,žraloka nič iné má nenapadá.
Narcipes Freak
Narcipes Freak
308 bodů
4.5
Vlastně proč ne. Je to horor se žraloky a kvalitnějš zpracovanej než obdobná produkce od Asylum. Všechno samozřejmě přitažený za vlasy a nesrovnatelný třeba s Deep blue sea, ale i tak se snaha počítá. A mě to bavilo, protože ukusování nohou není nikdy dost.