Trust

61%

Komentáře a recenze 5

28 455 bodů
9
Varující příběh pro všechny dívky procházející pubertou, které mají v oblibě internetové chatování s neznámým člověkem prezentující se jen pod nějakou přezdívkou. Nebezpečí si málokterá uvědomuje a do kterého zapadne ve svém věku velmi jednoduše. A když se s onoho oblíbeného neznámého vyklube uchyl, kterému jde jen o jedno, už je pozdě. A o jednom takovém případu vypráví tento snímek. Je zde vše, co se může přihodit. Pochopitelná naivita oné dívky a reakce rodičů jsou uvěřitelné a velmi deprimující. Vyšetřování, posměšky spolužáků, deprese vyústěná pokusem o sebevraždu, bezmocnost, to vše se může stát a tak tento film je takovým varováním. Vyprávění je pozvolné a netlačí se zbytečně moc na pilu. Herecké výkony jsou průměrné a do oné dívky se divák dokáže vcítit. Tento film by měl být ve školách promítán povinně.
2
Poselství filmu je sice jasné, ale podané tak stupidní a nudnou formou, že se mi chtělo smát i ve scénách, kdy se to nepříslušelo.
Riverdon
Riverdon
7 396 bodů
2
Proč celý film koukat na úplně blbou holku a všichni s ní jednají v rukavičkách. Navíc je jí 14. Ta by potřebovala hlavně nařezat.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
5
14letá dcerka zaměstnaného otce (Clive Owen) se na chatu zaplete s cizím mužem, kterému sice průběžně podezřele rychle přibývají léta, ale anžto je jediný, kdo je schopný s ní probírat tréninky volejbalu a říkat jí, jak je krásná a úžasná, zas tak moc jí nevadí, ani když se s ním trochu zdráhavě vyspí. Vlastně jí to začne nepříliš překvapivě vadit až ve chvíli, kdy po humbuku s vyšetřováním FBI a prudou ze strany svého otce zjistí, že na seznamu daného úchyla vůbec nebyla tak výjimečná a zdaleka ani ne první či jediná. Film dost přesvědčivě upozorňuje na nebezpečí toho, jak jednoduché je prostřednictvím internetu někho zneužít, ale popravdě, tahle holka měla ještě docela štěstí. Taky mohla někde skončit rozkrájená na smetišti.
kath
kath
150 bodů
3
Podle popisu filmu, že by byla "znásilněna" v tom slova smyslu, jak si to každý vybaví, když se znásilnění řekne, nebo že by jí šel přímo "po krku" psychopat, se mi zrovna nezdá. Holka sotva 15 se seznámí přes net, neví s kým, Charlie je perfektní, fotky které jí posílá, jak kdyby je sehnal přes google vyhledávač obrázků, pak se s ním vesele sejde, to že mu je ve skutečnosti 40 je jí ve finále jedno, to že jí dá spodní prádlo jí nepřijde divný, do hotelu s nim taky jede...film vyloženě blbý není, ale ta holka mě doháněla svojí blbostí k šílenství, 10 minut před koncem filmu chytne záchvat pláče, protože si uvědomí, že jí milej zlatej Charlie neměl rád.