MacGruber

51%

Komentáře a recenze 6

7
V mém blízkém kruhu přátel je MacGruber velmi oblíbený film. To jak si tahle parodie utahuje už z tak blbého seriálu MacGyver nás dokáže vždy zaručeně pobavit. Will Forte se na roli hňupa perfektně hodí a svou mimikou v obličeji kolikrát vyloudil takový ráz,že jedno oko nezůstalo suché. Humor,který provází celý film nesedne každému. Je totiž děsně trapný a vulgární. Pokud vám tohle vadí,tak si film ani nepouštějte. Je zde totiž plno takových scén viz. píchaní na hřbitově,odvedení pozornosti s celerem v zadku atd.... Prostě kvalitní rodinná podívaná.
2
Těžká bída, které chybí jednak pořádný scénář a hlavně pořádný představitel MacGrubera. A Ryan Phillippe by měl změnit agenta dřív, než dopadne stejně jako Val Kilmer...
8 642 bodů
4
Vtipná píčovina.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
4
Hrozná kravina, parodie na MacGyvera, kterého nikdy nikdo nebral vážně. To prostě nemůže fungovat. A taky že nefunguje. Obtloustlí Val Kilmer, který je už tak na dně, že kývne na každou hovadinu, co se mu nabídne. Ti wrestleři jsou tam nejlepší herci.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
0
TADY!!! To bohužel jinak než odpadem hodnotit nejde. Neuvěřitelná sračka ve kterých je koukám i Val Kilmer když musí brát takový role. Oficiálně tenhle film pasuju na nejhorší film který jsem viděl za rok 2010!
Robert Neville
175 bodů
3.5
Na první pohled komediální vzpomínka na legendární seriál MacGyver s Richard Dean Andersonem v hlavní roli. Na druhý pohled parazitující "akční komedie", u které doufáte, že se v jednu chvíli zlomí a začnete se královsky bavit...ano a ne. Ano, zlomí se a ne, nebudete se bavit, pokud tedy neholdujete fekálnímu humoru ve stylu teenagerovských komedií (příkladem budiž To je Sparta!!!). Netvrdím, že místy se tvůrcům nepovedl podařený vtípek, ale k tomu, abyste se u tohoto snímku pobavili, potřebujete pár kilogramů konopí a bednu tvrdé whisky.