Až tak moc tě nežere

65%

Komentáře a recenze 8

4.5
Velmi dobrá romantická komedie,která je na můj vkus přece jen dost ukecaná. Přesto je snímek pěkně natočený,ale více by mu slušelo kdyby se zaměřil na menší počet postav. Film tak občas působí zbytečně rozháraně a nesourodě. Co se týká obsazení,tak zde není co vytknout. Musí být radost točit,když se vám před kamerou sejdou takový herci.
28 443 bodů
8
Beth by se chtěla vdávat, ale její přítel Neil, se kterým žije už sedm let, manželství nevěří. Mary pracuje jako redaktorka gay magazínu, je obklopena pohlednými muži, jenomže žádnému nemůže věřit. Gigi zase nezvládá flirtování a tak jí barman Alex ochotně vysvětluje mužské myšlení a chování. Dalo by se říci, že se jedná o povídkový film, ale není. Lásky a zklamání jednotlivých charakterově odlišných postav se prolínají a reálně reflektují přirozenou omylnost lidského chápání. Pro mužské diváky to znamená filmovou exkurzi do ženského nitra různých paralelních světů, zatímco divačky najdou emoce, úvahy a klišé. Především je to o vztahové filozofii z pohledu žen, kterou napsali Greg Behrendt a Liz Tuccillo, kteří už coby konzultant a autorka pracovali na seriálu ´Sex ve městě´ (1998-2004). Tam, kde se žena zmateně ptá, muž odmítá všechny silné pochybnosti o jediném věrohodném vysvětlení, které nepřipouští žádné výjimky, ale jen a pouze pravidlo. Pro lhostejnost neexistuje žádné ospravedlnění. Název snímku prozrazuje podstatu filmu, ve kterém ženský vesmír převažuje nad mužským. Romantická atmosféra plná snění a snah něčeho dosáhnout naplní romantické představy mnohým dívkám právě snící o lásce. Ukazuje jim, že sen a realita mají od sebe hodně daleko a že cesta za svým vysněným cílem není jednoduchá. Dvouhodinová stopáž filmu je naplněna po okraj, takže se divačky v žádném případě nudit nebudou.
6
Nejde mi do hlavy jak režisérovi (pro mě jedné z nejhorších komedií všech dob) Kněz je poděs, dokázalo na tenhle projekt kývnout tolik známých tváří. Záměrně píšu známých tváří a ne hereckých hvězd, protože do téhle škatulky zapadá pouze Scalett a jak píše už imf - pokud není v záběru, tak to někdy prostě skřípe. Někdy to ale zachraňoval i Justin Long, který taky patří k tomu lepšímu z filmu. Zkrátit stopáž, vyškrtnout pár zbytečných osob - např. Drew Barrymore a dát filmu jiného režiséra - to je přesně to, co tenhle film potřeboval... 5/10
9 035 bodů
7.5
Je mi líto toho podhodnocení, ale jen málo který film dokáže upřímně a konkrétně kritizovat a poukazovat na všemožné klišé a lži, kterými jsme každodenně obklopeni. Tento film by se měl pouštět všem, kteří ve vztahu mají pochyby, protože se minimálně s jedním příběhem potkáte v reálu. Někomu to otevře oči a jiné to naopak utvrdí. Jen to není ta komedie, ani ta romantika, kterou většina čeká. Je to něco víc.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Film mi přišel jako mix sexu ve městě a lásky nebeské, ale ne tolik otravný jak zmíněný seriál a také ne tolik optimistický a šťastný jako zmiňovaný film. Zkrátka je zde několik párů, které řeší manželství, vztahy, jejich vzniky a zániky. Občas zazní něco vtipného, ale ne příliš často. Výhodou je skvělé obsazení, především se mi líbili Jennifer Cinnely, Jenifer Aniston a Justin Long. Mohl zde být lépe sestavený a více písničkový soundtrack, který by k tomu dodal šmrnc, ale i tak jsem byl spokojenej a 4 hvězdy je sice moc, ale tři zase málo, rozhodně jde o lehce nadprůměrnou romantickou komedii s občas i dramatickým záchvěvem.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
6.5
Takový snad až zbytečně rozvětvený propletenec milostných vztahů, který dává trochu na frak klasickým romanťárnám, neb tady je natvrdo řečeno a prokázáno, že lidi (a to ani ti, kteří spolu byli na rande nebo se spolu vyspali nebo spolu mnoho let žili) nemusí nutně skončit jako doživotně šťastný pár, protože lidi se obecně vzájemně zas tak moc "nežerou". Byť občas se přece jen nečekaně vyskytne v tomto pravidle nějaká světlá výjimka.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů