Jádro

55%

Komentáře a recenze 12

5.5
Hrozně tuctový a nezáživný katastrofický snímek, který nezachránilo ani obsazení Aarona Eckharta. Většinou naši planetě hrozí nebezpečí z vesmíru, ale tentokrát to je vše jinak a hrozba přišla ze samotného jádra planety. Scénář je naprostý blábol, který vidlema obrací jedno klišé za druhým a přitom si vypůjčuje zásadní momenty z úspěšnějších katastrofických snímků. Průměrné až to bolí.
28 483 bodů
Hrozeb z vesmíru už tu bylo více než dost, tak co kdyby se pro jednou změnil směr. Ano, hrozba z vnitra Země. Nic proti žánru sci-fi (science & fiction - věda & výmysl), ale přeci jen čeho je moc, toho je až příliš. Příběh je odvyprávěn zcela přesně dle šablony právě z oněch předchozích katastrofických snímků. Fyzikální zákony tu dostali tak pořádně přes papulu, že by tento předmět mohli na školách okamžitě zrušit. Jedna nelogičnost střídá druhou a divák, který má všech pět pohromadě, nestačí žasnout, co všechno dokázal scénárista vyplodit. Ani ty speciální efekty nejsou zrovna na přijatelné úrovni. Koncept tohoto počinu byl asi myšlen dobře, ale tak ohromná těžkopádnost překonala mnohé. Snímek opravdu jen pro zaryté fanoušky.
22 298 bodů
4
Nijaké sci-fi s průměrným příběhem. Na každé zastávce někdo zemře... dojde i na nějaké ty slzy - prostě očekávaný jednorázový paskvil, který rozhodně nezachrání áčkové obsazení.
4
Tak trochu nudnější verze Armageddonu, ve které chybí charismatičtější postavy, svižnější děj a nevadily by i trochu lepší triky. Tyhle vypadaly jak z německého katastrofického sci-fi. 3/10
3
Nevím co v tomhle filmu je tak zajímavého. Z větší části jsem se nudil.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
2
Ten velký, rozžhavený, vibrující penis mě zaujal více než mašinky od kluků těžařů z Armageddonu, ale jinak je to děsná ptákovina. Celkem zajímavá herecká sestava, ale k tomu bohužel občas velmi stupidní dialogy a pár postav zažije v průběhu filmu schízu až to bolí. Možná kdyby to netrvalo neskutečných 126 min., tak bych hodnotil o něco výše a bral to jako takovou blboučkou oddechovku, takhle jsem se ke konci trápil a těšil na titulky.
9 394 bodů
8
K tomuhle filmu mám zase speciální vztah, jelikož to byl takový první vážnější film, na který jsem se díval, nikoli nějaká rodinná komedie, či něco kresleného. Byl jsem fakt ještě hodně malý (cca. 5 let), ale zase do dneška si pamatuji, jak moc mě ten film zaujal! Má to originální děj s fakt výborným obsazením. Navíc i po letech mě se vždy těším na herecký výkon Aarona Eckharta! Jediné kde film selhává, je v digitálních efektech a prakticky celé vizualitě cesty k jádru, což působí poněkud lacině. 70%
avenis
avenis
8 535 bodů
3
Fakt úplně blbý katastrofický film, kde se postupuje podle zaběhaných a osvědčených postupů. Na začátku máme problém. Něco se děje, lidi umírají a v Americe (kde jinde) dochází k chaosu. Pak se seznámíme s různými více či méně vymezenými osobnostmi, které stvoří tým, co má zachránit svět. Potom se začně připravovat záchranná mise. Stojí to majlant, ale co na tom záleží... Pak začne ta trapná část. Vrtačka s lidskou náplní se zavrtá do středu Zeměkoule... Nesmí chybět sebeobětování ve prospěch vyššího dobra. Tečka.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
Ocelový krtek v nádži džusu nakopává zadek přírodním zákonům a v X-tém odvaru Armageddonu míchá slušný poměr zábavý a roztomilé naivity. Měl jsem radost, že si může nechat v kině po delší době úplně vypláchnout mozek a nepřemýšlet na strhujícími pointami (jakkoliv je mám rád :) a podobným zvěrstvem. Je to zkrátka klasická letní jednohubka, která se nesnaží tvářit vážně a bohudík si na nic nehraje a v tom je její hlavní deviza. Ale kdyby se Jádro dostalo náhodou před zrak mému fyzikáři, asi by si pro něj přijeli velice brzo...
evismaior
evismaior
4 254 bodů
5.5
Hilary Swank nouzově přistává s raketoplánem v korytě jakéhosi kanálu. Nejdřív ji za to sprdnou, ale pak se zjistí, že ona je ta pravá, která má vést hypermoderní loďku k zemskému jádru, aby ho pár jadernými výbuchy zase nastartovala. A cestou se teda dějou věci - diamanty velké jako hory, krystalové pukliny, kde se kliďánko můžete poprocházet ve skafandru, aniž by na vás působila zvyšující se teplota nebo nedejbože tlak, ten dokonalý dopravní prostředek víceméně bez problému proplouvá zemským pláštěm, jako by si plaval v polívce, a posádka tak má spoustu času řešit si své osobní spory. A samozřejmě taky hrdinsky umírat. Herecká sestava a provedení napovídá, že to bylo myšleno jako velkofilm a kasovní trhák a nápad je to dobrý - do vesmíru lítaj všichni, tak proč ne do jádra. No ale nevím, nějak jsem tomu po technické stránce nedokázala uvěřit.