Hadi v letadle

54%

Komentáře a recenze 11

28 458 bodů
6
Akční ekohoror. Zní to divně, ale je to tak. A dějově tak jednoduchý, až je to hanba. Svým způsobem má příběh i katastrofický motiv a tak je podle toho podaná dějová šablona, právě používaná pro katastrofické snímky. Nejdříve se seznámíme s hlavním konceptem dějové linky a tím je letecký převoz korunního svědka agenty FBI k soudnímu přelíčení v klasicky podané atmosféře postupně se naplňujícího dopravního letadla. Jakmile vzlétne, netrvá dlouho a začnou se dít věci. Objeví se to, co již prozrazuje název snímku. Spousta postav s osobním charakterem a hlavně Samuel L. Jackson v roli agenta FBI Flynna rozehrávají doslova válečnou vřavu v boji proti hadům, jaká tady snad ještě nebyla. Celé to má svou energii, zábavnost a docela rychlé tempo. Dobrodružství se stále drží svého hlavního tématu a jedinkrát se nezdržuje zbytečnými dějovými odbočky. Vyšší rozpočet dal šanci kvalitnějším CGI efektům, tak alespoň něco. Takové dějové motivy povětšinou zpracovávají nízkorozpočtová filmová studia, jako je třeba Asylum, a tak, co se týče kvality, v tomto případě není co vytknout. Sebemenší chybička v tak rychlém tempu i tak lehce zmizí. Vyloženě lecjaká pecka to není, ale jako zábavný film funguje dobře. Možná by to chtělo krapet ubrat na rychlosti tempa a tím dodat přijatelnější plynulost. Ale jo. S nějakou tou rouškou fantazie sobě vlastní se dá film užít ke své spokojenosti. Zkrátka smrtonosná past zase trochu jinak.
4
Průměrné béčko, které v době vzniku ještě docela pobavilo, ale napodruhé už to bylo o dost horší. Nakrknutý SLJ ale vždycky potěší.
Fingon
16 886 bodů
6
To, že je možné hady rozdráždit pomocí feromonů, mi zas tak nemožné nepřišlo. Že mohou vyhodit pojistky, to už trochu za vlasy přitažené bylo, nepovedlo se to ani dinosaurům v Jurském parku. Film mi ale přišel celkem standardně natočený - a bohužel musím přiznat, že i tento Hollywoodský průměr je lepší než dvě třetiny české produkce posledních let. Smutné.
6
Slibný začátek, dobré herecké obsazení a několik skutečně dobrých nápadů ovšem selhává v celém prostředku filmu. Název filmu je maximálně výstižný, o nic jiného v tom filmu nejde. Škoda, že se tvůrci nepřiklonili spíše k černé komedii. Střední a podstatná část filmu bohužel zoufale nudí.
5
Co dodat. Hadi až moc "kreslení" což bylo dost nudné. Hnusárny by šli, ale zbytek stál za prd. Vůbec mě to nenadchlo. Žádná hrůza, ani silnější napětí. Nic co by bylo originální. Prostě jen film kde se prohání sjetí hadi a koušou do všeho co potkají. Občas drsně.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
wow podla mna je to sleha, rozjazd to ma celkom slusny hned od zaciatku, pasazeri lietadla su klasicke stereotypy beckovych filmov (coz nie je ziadne minus), hadov je dost a ked su unleashed tak zacina ten spravny masaker a je na co sa pozerat!!! a hlavne je to slusne a pekne krvavo-gore nakrutene, to ze ellis nema strach ukazat krv predviedol uz vo final destination 2 a tu tiez neubral nohu z plynu! mozno to nie je najlepsi film roka ale je to pecka ktora nebude chybat v mojej dvd zbierke! no a ano sam jackson je momentalne najviac cool mothafucka herec na tejto planete:-)
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
4
Název filmu co říká naprosto VŠE.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Už jsem zjistil, proč Samuel L. Jackson není v mé TOPce oblíbených herců, ikdyž by tam měl být, protože patří k mým oblíbeným hercům. Důvod je ten, že vleze do každé pitomosti, kterou mu snad nabídnou, tahle patří mezi ty největší. Děj vystřihnutý jako z nějaké staré 80-ky, ale je zde, ale to co se poté ve filmu děje je spíše k smíchu, sice hadi po digitální stránce jsou celkem koukatelní a některé jejich útoky stojej za to ( například, když se hned někdy na začátku zakousne had jedné slečně do jednoho z vnadů, nebo močícímu týpkovi do přirození ), ale jinak jde o opravdu trapnou kravinu s nulovým scénářem, některé výroky z úst všech zůčastněných byli opravdu k pokukání, čekal jsem tedy aspoň kupu hlášek od Samuela, ale jestli jich za celý film vysypal snad 4, možná méně, tak je to moc.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
5
Hadi v letadle. A o čem ten film je? :-D Nic moc, S. L. Jackson už měl i lepší filmy.
saboter
saboter
3 564 bodů
3
Jeden z filmů které sem nemodl dokoukat nablblý příběh naprosto nelogické věci S.L. Jackson ujde ale nic moc a nevýrazný herci a jenom brutalita a samá samá brutalita ani Saw ji tak nablble vidět nemá a nechápu proč by tenhle film vhtěli vydět sna jen kvůli S.L. Jaksonovi.