Klikař Charlie

59%

Komentáře a recenze 6

28 455 bodů
7
Ani tato romantická komedie se nevyhnula 'prcičovských' motivů, ale těžko říci, jestli je to na škodu, či naopak. Vlastně je to takový snímek pro všechny. Dámský i pánský divák si tu pro sebe vždy něco najde. Každého tu pobaví něco jiného. Více se tu sází na komediální prvky a tak romantizmus je tu trochu vytlačován do pozadí. Film však pobaví a zanechá úsměv na tváři.
6.5
Byl jsem až sám překvapen, jak se mi tahle dost odvážná komedie nakonec líbila. Normálně zrovna nejásám nad hromadou sexuálních scén a narážkami na nejrůznější pubertální touhy, ale Klikař Charlie se mi vyloženě trefil do nálady a já se bavil opravdu královsky. Dane Cook působil jako velký sympaťák( hodně mu dopomohl i dabing Aleše Procházky) a k obsazení Jessici Alba coby jedné z nejhezčích hereček současnosti nemohou být také žádné výhrady. Oddechovka dle mého gusta...
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Typická romantická komedie se zajímavou zápletkou, nic víc, nic míň. Více erotiky určitě neškodí, ale lepšímu pocitu z filmu to nepřidalo. 61%
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Další z řady amerických komedií založených na tom samém. Hlavní postava po rozchodu s přítelkyní a nebo s nějakým problémem z mládí má problém si najít novou holku a když ji najde je vždy nějakej problém. Zde jsem se, ale v celku bavil. Mělo to ten správný drive. Navíc Jessica Alba je krásná žena a navíc se mi jeví i jako slušná herečka mohla by dostat už konečně nějakou pořádnour roli. Dane Cook nenadchne, ale ani neurazí. Samozřejmě si američtí tvůrci neodpustili pár nechutností to by totiž asi podle nich nemohla být ta správná romantická komedie no co snima že.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8
Nic složitýho. Spíš naopak. Charlieho prokleje spolužačka, aby prostřednictvím sexu přinášel štěstí svobodným ženám a přitom sám zůstával na ocet. A tak má možnost dospět do stavu naprostého sexuálního uspokojení, což ho donutí konečně myslet a realizovat opravdový vztah. Po přečtení takového obsahu bych se na film asi nikdy nedíval, ale hraje tam Dane Cook, což je náš oblíbenec a tak mi to naštěstí neuniklo. Humor je sice dosti nevázaný (brožovaný, řekl by knihař:-D), takže matičce bych to asi nedoporučil, ale my jsme se teda nasmáli do sytosti. A i když druhá půlka filmu trochu brzdí, přesto se jedná o jednoznačně pozitivní oddychovku se silně sexuálním podtextem. A mimochodem, smolařka, jako je ta holka, podle mě ve skutečnosti neexistuje. Ale to jen tak na okraj.
Kuca25
2 132 bodů
6
Hodně průměrná komedie. Ale na pobavení stačí. Příběh není nic moc. Zápletka filmu že každý po Charlím je ten pravý je zábavná. Herecké výkony opravdu nejsou něco co stojí za zmínku. Film je dobrý na pobavení občas jsou tam opravdu vtipné momenty. Ale nic skvělého to na konec není.