Patologie

56%

Komentáře a recenze 5

28 483 bodů
5
Příběh z prostředí patologie hodně vzývá ke vstupu do hororového žánru, ale zde jde pouze o obyčejný thriller, jehož šablona byla zpracována v různých prostředích již mnohokrát. Lékařští studenti si kromě studia vymýšlí svůj přístup k dané věci a jak už to většinou bývá, vždy se najde někdo, kdo setsakramentsky ulítne. Atmosféra dějství je takřka bez napětí, temnosti a vůbec nějaké perspektivy k zaujetí. Vyobrazení studentů jako podivínu bez respektu a téměř k fanatickému přístupu k touze rozřezání lidí nějak nefunguje, což ztrácí zřejmě svůj toužebný potenciál. Snímek se tak stává naprosto oddychovým, který v paměti nijak zvlášť neutkne.
8
Pro mě velké překvapení, na které jsem narazil opravdovou náhodou. Je to sice vážně trošku ujetá šílenost, ale fain námět a hlavně nečekaný konec způsobili, že jsem se ani chvíli nenudil. 80%
6
Děj pokulhává. Vnitřností a krve je zde dostatek. Rafinovaná hra se životem a smrtí v tomto thrilleru z patologického prostředí může začít s hodnocením 60%
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Další horor, který rozhodně není horor, možná spíše thriller, a to dost chabej, kterej těží z toho, že se v hlavní roli objevila seriálová hvězda Milo Ventimiglia, známej ze seriálu Heroes, kterej měl raději zůstat u seriálu, protože nemá šanci zvládnout celej film, zde je naprosto nevýrazný, nudný, no prostě příšernej. Film jako celek je téměř o ničem, banda znuděnejch patologů, které nebaví všední život, a proto dělají to co dělají, je zde hodně drog, mrtvol, pitev, a nechutného sexu v přitomnosti mrtvol. Konec mě naštěstí docela překvapil, nebýt jeho jdu s hodnocením níž.
karlik4801
1 942 bodů
8
Patologie je nevýrazný thriller se zajímavým dějem, bohužel trochu slabší kvůli hereckému výkonu hlavní postavy. Až podivné je i myšlení hlavní postavy a zaujalo mě to akorát v té špatné stránce. Jestliže ale na Patologii koukám jako na celkový film, udělal na mě dojem. Překousnu pár zbytečných scén a chci pochválit dobrý soundtrack.