54%

Komentáře a recenze 6

headhunter
headhunter
10 287 bodů
7
Film jsem shlédl uvedený pod názvem "Brazilský masakr", při překladu zřejmě opět došlo ke žhavení mozků. Člověk by řekl, že půjde o brutální vyvražďovačku, ale není tomu tak úplně. Jde spíše o syrový dobrodružný drama-triller s dost reálnou zápletkou (alespoň já se s nimi zžil a vzpomínal, jak jsem cestoval autobusy skrz celé Turecko). Herci mi byli sympatičtí (Olivia), a to i ti záporní (v dobrém slova smyslu - hlavně indián mi sedl). Odehráva se to v nádherných lokacích, krásné kočky a sem tam nějaká ta řezničina.
Pas
Pas
6 225 bodů
0
Brazilian stupid Prvních třicet minut se hlavní hrdinové koupou a popíjí na pláži, potom dvacet minut chodí v džungli a plavou v jeskyních, a když se po padesáti minutách konečně objeví nějaký ten jakože hlavní záporák, hrdinové během pěti minut utečou a zbytek filmu zase plavou v jeskyni. WTF?! Celé to ještě podtrhuje chlapík, který zavede hrdiny do pasti, ale po jejich předání si rozmyslí to a vrátí se je zachránit. Další skvělou postavou je Indián, který dva hrdiny zabije, ale potom obrátí zbraň proti zaměstnavateli a zbytku hrdinů pomůže. Tohle je rozhodně jeden z nejstupidnějších filmů roku 2006. Bože jak já lituji toho času.. jsem pořád doufal a doufal, myslel, že se něco stane, nebo že to zase taková hrůza nebude, ale bylo to fakt hrozný.
Alaitos
Alaitos
5 367 bodů
6
Závěrečná podvodní naháněčka výborná, nepamatuji se, že bych něco takového ve filmu předtím viděl. Bohužel to má poměrně pomalý úvod a když už se začne něco dít tak to brzy skončí.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Tento film by spravil určite lepším viac brutálnych scén a hustejšia atmosféra. Jedna taká scéna tu je ale bohužiaľ na to nestačí. Herecké obsadenie napomáha filmu ale aj tak sa jedná skôr o Béčkovú záležitosť pretože je to celkom ľahký brutálny horor. Prostredie džungle, vodopádov a podzemných jaskýň je naozaj dobre vybrané a tiež dopomáha filmu ale aj tak som si ten film neužil tak ako som čakal. HODNOTENIE: 5,5/10
martin2560
martin2560
786 bodů
6
Lehký horor na téma nelegálního získávání orgánů někde v brazilských lesích.Cekal jsem větší řezničinu,ale filmu ta lehkost brutality neuškodila.Naopak se díky tomu film přiblížil realitě.Jinak krásné přírodní scenérie plné ještě hezčích bab.Takze mi chlapi to oceníme i když jde o horor.Je to taková lepší béčková podívaná.Pro chlapy: Doma to ženský pusťte ve vysokém rozlišení a zvuk 5.1 ch a bude se k vám tulit o 106.
Režisér
Režisér
179 bodů