Kickboxer 2 - Cesta zpátky

43%

Komentáře a recenze 3

28 449 bodů
3
I v první polovině devadesátých let byl stále masivní zájem o nízkorozpočtové akční snímky s bojovým uměním a tak se námětově sahalo naprosto po všem. Není tedy divu, že se to nevyhnulo ani úspěšným snímkům v touze o další volné pokračování. Týká se to i projektu ' Kickboxer' (1991), ve kterém se výborně blýskl Jean-Claude Van Damme. Otěže dějství převzal Sasha Mitchell coby David Sloan, tedy další bratr, o kterém jsme v prvním snímku vůbec neslyšeli. A jak se také zároveň dozvíme i Kurt samotný byl zabit, proto se ho tu nedočkáme. No a je to. Davidovi jsou dveře v rámci dalšího dobrodružství otevřené. Větší kýč snad tvůrci vymyslet nemohli. Divácké nadšení zpočátku může něco předznamenávat, o to horší je následující zklamání. Zpočátku to vyznívá spíše jako rodinný sportovní film, do které je v zájmu tématu násilně naroubován starý známý záporák Tong Po, který se ve své brutalitě a nerespektování pravidel v ničem nezměnil. Samozřejmě se vrátil i Kurtův trenér Xuan Chow, čímž se striktně začne opakovat dějová linka prvního snímku. Hořká pachuť tak přehluší veškerý divácký zájem. Tohle bylo natočeno snad jen z důvodu zaplnění regálu ve videopůjčovně. V tomto snímku prostě nepotěší absolutně nic. Snímek se řadí do série naprosto zbytečných filmů své doby.
4
Kouďák síce není Van Damme, ale souboje s Tong Poem zvládá taky docela dobře. Rozhodně to pořád ještě patří k tomu koukatelnějšímu ze série "Kickboxer". Jako malému mi vždycky imponoval finálový souboj v té opuštěné hale...3/10
9 035 bodů
4
Po dobré dvojce absolutní blbost. Nejen že Sasha Mitchell už bude navždy Cody z Krok za krokem, ale navíc mu tahle role prostě nesedí. Navíc film prezentovat jako akční, když je souboj až na konci a to je dost přes čáru, tak vážně nevím. Obrovská škoda.