Sejmi je všechny

67%

Komentáře a recenze 11

7.5
Rok 2007 nám nabídl pozoruhodnou akční podívanou jehož název zcela odpovídá popisu děje. Sejmi je všechny už od prvních minut pálí ostrými a šlape na to opravdu pod plným plynem. Clive Owen je sympaťák a jde na něm vidět,že si rolí užívá. Přidejte k tomu i krásnou Monicu a máte vystaráno na skvělou podívanou.
7
Zřejmě jeden z nejbizarnějších filmů vůbec, který je natočený viditelně pod nějakými podpůrnými látkami. Je to svižné, je tam Clive Owen a krásná Monica Belucci, ale absolutně netuším o čem to bylo. Na druhou stranu název je všeříkající jak v češtině, tak angličtině. Chápu ale, že režisér už dostat možnost točit další film nedostal.
5
Chvílemi trapné ale hustě akční s přehnanými scénkami a dost vtipné. Tak nevím jak a co mám hodnotit. Za akce bych dal 70% ale za přehnanost a nelogičnost odpad. Budu objektivní a dám průměr.
  • Akce
  • Humor
  • Scénář
headhunter
headhunter
10 287 bodů
8
Hned od začátku film nabírá pěkné obrátky a až do konce má rychlý spád, takže to odsejpá a já se nenudil. Smál jsem se každou chvíli, ale opravdový výbuch hlasitého se dostavil se "vzdušnou bitkou", to se jen tak nevidí. Jinak úvod nedoporučuji nastávajícím maminkám, no vlastně možná jim ho nedoporučím celý. P.S. Konečně vím, na co je mrkev!
9 035 bodů
6
Začátek skvělý, ale potom rychle ztratí obrátky. Přestože film nemá nijak dlouhou délku, tak bych ho stejně zkrátil alespoň o dvacet minut. Akční scény se houpou, některé jsou skvělé a některé jsou nudné. Hlavní hrdina je celkem OK. Některé hlášky jsou trochu vypuštěné do prázdna, ale některé naopak trefné. Např. Jaký je rozdíl mezi ženou a pistolí, na pistoli můžete dát tlumič. :D Určitě film neměl být seriozní, ale nýbrž jen zábava, kterou ale nejvíce dostává děravý scénář. Ps: Triky jsou až moc digitální, např. Skok z letadla. Je jasně vidět, že je vše točeno před zeleným plátnem.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
6
Clive Owen v šílené jízdě chrání miminko před deštěm kulek...??? blbost!!! ale celkem zábavná!!!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Akční nářez u kterého když vypnete mozek tak se musíte zaručeně bavit, a co si mi nejvíc líbí je, že ten film je blbej a dává to těžce naejvo. Škoda zbytečné zápletky s tím senátorem, ale budiž. Clive Owen je zde hodně nasranej a nemá chybu. Monica Belluci hraje celkem slušně a je hezká což jí rozhodně stačí. Paul Giamatti je dobrej záporák. Navíc celkem dobrá choreografie přestřelek, které těžce čerpají z Woo filmů, ale to je jedině dobře. Je zde spousta klišé, která jsou tak typická pro akční filmy 80-tých a 90-tých let a tento film je taková připomínka na tu dobu a na to, že se v té době točili hrozně blbé filmy, které se tvářili strašně vážně. Tomuto filmu buď 5 nebo odpad, takže pro mě rozhodně za 5, protože si tento snímek na nic nehraje a dělá si srandu sám ze sebe a to se cení.
kedl
kedl
6 380 bodů
6
Film Sejmi je všechny, chtěl být strašně "cool" snímek, který vejde do filmových análů.. Bohužel se mu to vůbec nepovedlo. Neříkejte mi, že se nedá natočit béčkový scénář s nadsázkou a humorem? Kolikrát jsem měl pocit, že to snad myslí pan režižér vážně.. To by člověk žasl.. Jediný kdo si natáčení užíval byl evidentně Paul Giamatti, kvůli kterýmu jsem na to vydržel koukat tak dlouho (ale stejně nedokoukal) Nevím vám, asi už stárnu, ale po tom co jsem viděl Crank, kde je vidět, že se dá naprosto šílenej scénář natočit s grácií a nadhledem, mi tohle přijde jako totální průser.. VERDIKT: Pokud se budete chtít podívat na akční jízdu v tmavě modrém nádechu, pusťte si raději Odplatu s Melem Gibsonem.. P.S. pro ty co si myslí, že Monica Bellucci umí hrát doporučuji sledovat v originále.. :-)
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Vtipná akční střílečka s pořádně vražedným tempem.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Po pár depresivních filmech jsem si chtěl pustit nějakej výplach a tohle byla skvělá volba. Ultra cool rubačka ve které se nesmí myslet a většina věcí tam je totálně dementních a nereálných. Ale přesně tohle jsem potřeboval. Prostě vypnout a čumět na ty wtf momenty, kterých je ve filmu hromada. Owen si hraje na bad ass borce, kterej nesnáší všechno a všechny a ta role mu vážně sedí. Jeho hlášky byli skvělé a já se velkou část filmu smál. Částečně to byl ten trapnej smích, kdy nevíte jestli to bylo myšleno vážně nebo ne, ale mě to prostě pobavilo. Nejlepší jsou scénky s mrkví. Ty mě pobavili nejvíc. Vážně se na to koukněte jen, když nechcete přemýšlet a prostě vypněte. Jinak tu hromadu nesmyslů přežijete jen těžko.