54%

Komentáře a recenze 6

Renfield
Renfield
2 849 bodů
4
I to malé zlepšení dokáže pohřbít zbytečně vysoká ambice tvůrců. Proč se po příšerné jedničce snažit o něco víc, než obyčejný slasher, je pro mě nepochopitelné. Takhle i dvojka zůstává hlubokým dnem tohoto subžánru. Pů přestal slintat med (nebo co to vlastně bylo), to je rozhodně pozitivní změna. Celkově působí jako klasický americky redneck v dost nepovedené masce, ale ta mohla být odpuštěna, kdyby tu nebyly jeho další motivace. Dramatická linka samozřejmě nefunguje ani jako vtipný doplněk příběhu, už vůbec ne jako cosi vážného. Zbytečně tak podkopává těch několik povedených mordů, především úvodní karavan, jenž měl dokonce nějakou atmosféru.
JaraSlama
JaraSlama
2 155 bodů
2
Loňský nezávislý horor Medvídek Pú: Krev a med sliboval mnoho, ale nakonec z něj vyšla naprostá zbytečnost. Režisér Rhys Waterfield se pokusil využít postavy z literární klasiky A. A. Milneho, ale výsledek byl fiaskem. Marné masky herců, slabý herecký projev a absurdní logické díry dělají z druhého dílu tohoto "díla" opravdovou tragédii. Dokonce i snaha dodatečně vysvětlit příběh nedokázala zachránit film před jeho hlubokým propadem. Jediným pozitivem může být intenzivnější násilí, které však nedokáže zakrýt hrubé nedostatky. Představa třetího dílu vyvolává obavy z další katastrofy.
Taxxír
Taxxír
211 bodů
7
Po zhlédnutí prvního dílu jsem nebyl bůh ví jak nadšený, ale po informací, že druhý díl dostane více péče a větší rozpočet to začalo být zajímavé. Tenhle film je několikanásobně lepší než jeho předchůdce a zaslouží si pozornost rozhodně větší než jeho starší brácha. Herci už nejsou tak špatní(ve většině případech) a kostýmy vrahounu už konečně nevypadají k smíchu. Efekty občas zaostávají, ale dá se to přežít. In the end je to zajímavý slasher horor a stojí za zhlédnutí.
Slepicak
Slepicak
84 bodů
7
Za mě toto byly pořádné jatka!! nestydím se za to že jsem na toto šel do kina konečně nám bylo řečeno jak se stal medvidek pů mutantem ! Dal bych tomu 8 nebo 9 ale byly tam jiné věci co byly nevysvětleny.
  • masky a kostýmy
  • příběh
  • konec kde nebylo skoro nic vysvětleno.