71%

Komentáře a recenze 13

VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 446 bodů
8
Bavil jsem se tak, že mě bránice od smíchu bolela ještě druhý den. A vše korunoval ten úžasný moment, kdy skončil film, rožla se světla v kinosále a zmatení diváci se dívali okolo sebe s nevěřícným či nechápajícím pohledem a "panebože, co jsem to zrovna viděl?" Jo, stálo to za to.
JaraSlama
JaraSlama
2 146 bodů
10
Stovky bobrů režiséra Mikea Cheslika jsou vzduchem osvěžujícím současný filmový svět. Spojují různé styly a nápady do unikátního příběhu, který nabízí nejen zábavu, ale i inspiraci. Film se odvážně vyrovnává s klasickými žánry a nabízí divákům širokou škálu emocí. Jeho vizuální stránka je působivá a připomíná díla velkých mistrů kinematografie. Stovky bobrů jsou oslavou tvůrčí svobody a důkazem toho, že dobrý film není pouze otázkou velkých rozpočtů. Jsou inspirací pro Hollywood, aby se otevřel novým myšlenkám a odvážněji experimentoval ve svých tvůrčích rozhodnutích.
RadimH
RadimH
1 086 bodů
8
No uff, jak tohle popsat slovy? Stovky bobrů jsou neskutečným gejzírem nápadů a nečekaných situací. Na konci už tvůrcům lehce docházel dech a nevadilo by mi to o 15 minut kratší ale i tak mě to hodně bavilo. Někdy si to musím pustit ještě jednou, nejde tam podchytit úplně všechno na jeden zátah. Film asi není pro každého, ale pokud budete mít po zhlédnutí traileru aspoň malou chuť tuhle ztřeštěnou komedii vidět, nebudete litovat.
Pasadenka
Pasadenka
1 008 bodů
7
Stovky? Ne, tisíce bobrů a získáte spanilou Olivii. Nebudu tento film opěvovat tak moc, jako kritici. Chápu tu invenci a nezvyk, ale no tak lidi. Je to obyčejná groteska, nedělejme z toho něco nadpozemsky originálního. A ano, je to dobře udělaná groteska, která zábavným způsobem kombinuje hranou a kreslenou část a to, že to tvůrci natočili a dotáhli je obdivuhodné.

Ale pořád je to téměř 2 hodinová groteska a ke konci mě to už začínalo nudit. Naštěstí environmentální hledisko bylo zohledněno a lovec osadník zvítězil nad nemilosrdnou přírodou. 🥰 Svět je v pořádku a můžeme žít dál. 🦫
Leefko
Leefko
322 bodů
8
Pološílená groteska, která svým mírně dětinským a přihlouplým humorem možná nesedne každému, ale jinak se jedná o zábavnou a originální jednohubku, která možná ke konci trochu přecení své možnosti a dávkuje nám věci, co vám nejspíš přijdou buď nedodělané, nebo trochu moc "rozjeté". Jinak se ale jedná o kulometnou kadenci fajn gagů, kterou je o to zábavnější vidět v našich kinech potom, co si uvědomíte, že v kinech se víc a víc obracíme spíš k velkým eventům, které přitáhnou davy, než malým ultralevným nezávislým filmům, na kterém pracovalo tak sto lidí. Moc příjemná podívaná.
ERRATICWEEDLUCK
50 bodů
10
Deset dávám hlavně, protože mi to strašně zvedlo náladu jako dlouho nic. Tak jednoduchý koncept. Žádne velké efekty. Žádný hluboký a velkolepý příběh. Jen humor a plno šíleností. Zvířata jsou lidi v těch nejjednodušších oblecích zvířat. Hlavně kůň už nemohl být snad víc jednoduchý. Hlavní chlapík s jeho humorem a výkony udržel mojí pozornost od začátku do konce. Tady fakt nemá cenu nic moc popisovat a prozrazovat, zkrátka je to sranda která stojí za vidění. A kdo hraje hry si v tom taky najde to svoje. Prostě taková pičov*na až je to dobré.
  • Obchodníkova dcera. Ta by mi taky , stejně jako hlavnímu chlapikovi, za to všechno stála. Vůbec se mu nedivím. Krásná to žena.
  • Ten humor.
  • Styl černobílá groteska, byl určitě tou nejlepší volbou pro tuhle šílenost.