Medvídek Pú: Krev a med

27%

Komentáře a recenze 14

2
Nestačím se divit jaké filmy dnes jsou schopné dorazit na plátna kin. Vždyť tenhle brak a teď jsem volil ten nejslušnější výraz měl jít rovnou na vod kde by se k němu dostalo jen to nejužší jádro fanoušků. Celé je to totiž tak špatné jak jen to může být. Počinaje ochotníkama co se nazývají herci až po otřesné gumové masky. Jako plus vidím úvod, který dejme tomu celkem bavil a pár zvráceností během filmu, ale jinak slabý jak čaj.
0
Člověk usilující o nějakou filmovou analýzu vždycky chce být nějak hodný, objektivní, zdržovat se vulgarismů a snažit se vždy na nějakém projektu najít alespoň ždibec pozitivního. Někdy to ovšem jinak nejde - Rhysi Frake-Waterfielde, jdi do prdele! Více zde
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
0
To se někdo přežral hariba, že ho někoho vůbec taková píčovina napadla? Ovšem, koho by napadlo udělat z knižní pohádky morbidní slasher horor, aniž by si nepřiznal fakt, že měl z Medvídka Puch a dalších zvířátek velké trauma, že? Jak zpejvá Jan Medvěd: u stánků na levnou krásu, postávaj a smějou se klasu, ..tak málo je, tak málo je medu, maj na duši fousky.. okey, ale jako kdybych flashbackem dohodil do časů dávno minulých, nebo taky jednoho měsíce, každý ať si to uváží podle sebe, do bodu kdy jsme viděli zachycenou destrukci a sebevraždu Lucca Bessona, a prokletého Arthura, a doufal jsem, že takové věci už zřídka uvidíme, a hlavně tam kde se to nejvíc hodí, a to na pornhub jako porno parodie, nikoliv ale něco takového pouštět do kin, kurvafix, a já myslel že Pach krve: s podtitulem Macko Pussík se nám už nevrátí!!! Oke, jsem pro aby se očernovaly klasické pohádkové předlohy, přeci jenom bratři Grimmové tyhle metody vtloukaly dětúrencem už od kolíbky, že všechno nemá šťastný konec, a život je velká mrcha, kurvaa, ale Dizny ty pohádky moc překombil, a místo gangbangu se sněhurkou a sedmi prcalíky, jsme se nedočkali nic, ale tohle je k uzoufání na medvědi trapku. Prasátko, Ijáček, Medvídek Si Ťin Pchingchong jako přetransformovaní dowňáuci masakrují pipkaté lbtqvéry a blonďaté kikiny, co jím škruňká v píči. Okey, Pú a jeho stokurcovaní cumarádi budou asi z množírny.. jsem strašně rád, že jsem se toho momentu dožil. P.S.: Asi výtka, ale mohli bejt ti júheláci trochu upovídanější, Majka a Jásona jsme tu už měli!
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
5
Úprimne som čakal niečo lepšie a brutálnejšie ale tu sa diala jedna absurdná vec za druhou. Dve zmutované zvieratká povraždia skupinu žien ktoré majú rozum spomínaných zvieratiek. Prekvapilo ma že gore je tu celkom dobrý a brutálny ale nečakajte nič viac. S príbehom to nie je nič veľké, postavy stupídne a logika v tomto filme je doslova nulová. Jediné čo vám tento film môže dať sú krvavé a brutálne scény, pár zábavných a hlúpych chvíľ a niekedy aj celkom dobrú atmosféru. HODNOTENIE: 5/10
Enon
Enon
1 096 bodů
2
Už ukázky napovídaly, že se nebude jednat o dobrý film, minimálně já tomu tedy nevěřil. A ukázky mluvily pravdu. Ten film je prostě špatný, ve všem. V první řadě nevím jestli je režisér nějaký zajetý fanda zvířat, ale jelikož je v tomto filmu učinil chytřejšími než lidé, tak to tomu dost napovídá. Postavy a lidské charaktery obecně jsou tu fakt hrozné neskutečně otravné. Většinu času sledujeme nelogicky se chovající a upištěné holky, což se hned po malé chvíli stalo velmi otravným. Nevím jestli jim bylo řečeno, že čím víc budou řvát, tím vyšší dostanou honorář, chvílemi mi to tak přišlo. Pohled je na ně sice pěkný, ale to jaksi nestačí. Samotný Medvídek Pú a Prase vypadají hrozně. Fakt to vypadalo jak kdyby šel štáb k Vietnamcům a koupili ty masky, které byly nejlevnější. Nevím co bylo vlastně smyslem toho filmu. Ani konec moc nedával smysl. Zkrátka tohle se prostě nepovedlo. 20%
HanO
782 bodů
0
Absolutně nechápu, proč někdo něco takového točí, tento film nejen že má totálně nesmyslný příběh, pravděpodobně vykouzlený v hlavě totálního pomatence, kterému by neškodila konsultace jeho duševního stavu s nějakým odborníkem, ale šílené jsou jak herecké výkony, tak efekty. Na druhou stranu je pozoruhodné, jak někdo může sehnat na natočení takovéhoto šíleného a nesmyslného díla peníze a dostat takovou totální hloupost do kin, to zase klobouk dolu.
Taxxír
Taxxír
205 bodů
3
No co na to říct, moje hodnocení hádám odpovídá.. Film by to mohl být zajímavý to nepopírám, ale to zpracování.. Film vydělal (pokud vydělal) jen na tom, že je to medvídek pů. Kdyby jste si tam místo něj představili random vraha tak je to prostě jen slasher nuda
Tov1K
152 bodů
2
Do pr*ele co to dělám se svým životem. Tento "skvostný" počin je zralý na ožíračku, protože sledovat toto ve stavu střízlivosti je na vlastní nebezpečí pánové a dámy. Je to tak hrozný až je to vlastně skvělý. Děcka z dramaťáku do toho dala srdíčko! Blivajz, ale aspoň to bylo funny. Doporučuje 10/10 fanoušků medvídka pú! 2/10
jsemfiflenka
jsemfiflenka
124 bodů