Arcane: League of Legends

93%

Komentáře a recenze 24

9 035 bodů
9.5
Dokonalost sama o sobě, doprovázená nejen dechberoucím vizuálem, ale v mých očích i skvělou propracovaností a hloubkou postav, kde lze každou chápat i jejich motivace. Ve výsledku tak fandíte prakticky každé z nich, dokonce i těm záporným, navzdory možnému ztrácení se v jménech. Jenže to stejně nebrání, abyste o ně neměli strach, jedněm nepřáli pomstu, dalším smrt, některým pochopení a jinde soucit. Takovou barevnou paletu emocí a charakterů zřejmě jinde nenajdete, stejně jako výtečný soundtrack, velmi nápadité a brutální bitky i naprosto bleskové tempo každé epizody. Jo, prokletí adaptace her bylo prolomeno a status nejlepšího seriálu posledních 10 let pokořen. Chcete něco víc?
8 678 bodů
6
Animace je skvělá. Pravděpodobně je to nejsilnější aspekt celého projektu. Jistě to dalo ohromné množství práce. League of Legends jako hru nesnáším, ale seriálu se to nijak nedotýká. Poprali se s tím docela dobře. Zvlášť první tři díly první série mají skvělé fázování obsahu a jsou docela strhující, ačkoliv se to celé pohybuje ve známých v šablonách. To však nemusí být vyloženě zlé, pokud je to udělané dobře a tady jakž takž jsou. Přesto jsou to stále šablony, čímž trpí i onen marxisický příběh o těch nahoře a o těch dole, který by si zasloužil hlubší rozpracování. Zkrátka nevím, jestli některá tvůrčí rozhodnutí byla vhodná. Výsledek je totiž ve výsledku stále příliš povrchní. Od čtvrtého dílu do konce první série mě to už ale bavilo už podstatně méně. Dění mi začalo být volné a postavy nesympatické. Alespoň že byly napsané tak, že divák může rozumět jejich motivacím.
slord
slord
3 832 bodů
10
Seriál, ktorý ma z počiatku ani nelákal si ma po pozretí prvej epizódy ihneď získal a je jedným z najpríjemnejších prekvapení tohtoročnej seriálovej nádielky. 10/10
kknk2
kknk2
3 007 bodů
10
Já nemám slov. Jak dokázali stvořit něco tak dokonalého, to mi rozum stále nebere. Originální animace, emotivní songy, surové souboje a rafinované prolínání scén. A samozřejmě komplikované charaktery protagonistů, které bez rozdílu zbožňujete, i když jdou proti sobě. Z pomalejšího rozjedu jsem pokládala rodinné téma za ústřední, avšak to se ukázalo být jen jedním z mnoha motivů. Netrpělivě vyhlížím druhou řadu.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 349 bodů
9
naprosté překvapení.ale naprosto skvělý ohromujici, úžasné skvělé.nebudu šetřit superlativy.o LoL sem slyšel, nikdy nehrál.o tomto počinu sem se dozvěděl až s předplacením Netflixu. a hned v prvním obrázku,sem byl milé překvapeni. úžasná animace,postavy jejich hloubka a rozvoj.pribeh famózní.seros je návykový,shlednuto za den.posledni díl byl lahůdka po všech směrech
  • animace
  • příběh
  • postavy
  • poslední díl
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Tuhle recenzi píšu po zhlédnutí 1.série a doufám, že tvůrci tenhle naprosto úžasnej a geniální seriál nepokazí dalšími sériemi. Arcane je pro mě naprosté zjevení a sem z toho úplně mimo. Nečekal sem, že mě to dokáže takle zaujmout a zabavit, hlavně i z toho důvodu, že jsem v životě league of legends nehrál. Kde jenom začít? Zkusím to co nejvíce stručně Postavy jsou naprosto úžasné, skvěle nadabované a prokreslené. Se všemi si tady vytvoříte vztah a ano skutečně se všemi, každý tady má své opodstatnění a důvod proč v tomto příběhu je. Po celou dobu sem s nimi plně soucítil. Příběh. Naprosto úžasnej a skvěle napsanej. Je zde pár příběhových linií, které se postupně protínají a vše do sebe postupem času zapadá. Svět. Svět je vystavěn krásně, vše je krásně barevné a výborně naanimované. Když jste v Podměstí tak na vás úplně dýchá to zkažené a drsné prostředí naopak v nadměstí na vás doléhají tóny jednotlivých barev. Při prvních dílech je vám svět krásně představen a vy se do něj okamžitě zamilujete. Audiovizuál. Přirovnal bych to k Spider man: into the spider verse, kde byl taky naprosto skvostný a nezaměnitelný audiovizuál. Vypadá to krásně a postavy i přes animaci působí strašně živě a veškeré emoce jim věříte více než v některých hraných filmech. Hudba a zvuky jsou perfektní, hlavně song od Imagine Dragons z úvodních titulků. Akce. Epická, kulervoucí a sakra extrémně grafická. Takle bych to asi shrnul. Mohl bych tady rozebrat další části a důvody proč je tento seriál tak skvělej ale to bych to psal ještě 10 let. Arcane je pecka a těším se co nám naservírují tvůrci dále společně s 2 sérií. Tohle si zaslouží jasných 10/10.
Senkys57
Senkys57
973 bodů
9
Každej teenager o tomhle okamžiku snil, že se konečně podívá na seriálový snímek a že u toho bude úplně slintat, hltat každou scénu a užívat si každou vteřinu anime. No a to se opravdu uskutečnilo, dali si s tím dlouhou práci (cca 5 let) a co člověk očekával, to dostal, ačkoliv to nedává takový grády, jaký jsem čekal, ale budiž. Subjektivně je to opravdu dobrý, skvěle nadabovaný, naanimovaný a já nevím co všechno, ale váhal bych si to pustit znova, protože 1x-2x mi to ASI stačilo. Celkem se těším a jsem zvědavej, co vyplodí dál... Abych dodal, nevím proč se všude sere Imagine Dragons, to nemůžou najít někoho jiného? XD (To intro jsem musel snad pokaždý skipnout)
  • Animace
  • Produkce
  • Utíká jako voda
  • ID Intro
JamesConnorGeek
823 bodů
10
95% - Máme tady seriál Arcane. Podle většiny hráčů nejlepší počin roku 2021. Je tomu tak a je Arcane úžasný výtvor? Ano, je. I když moc nehraji Lolko a moc ho nemusím, tak jsem si seriál opravdu užil a shlédl jsem ho celkem rychle. Co se mi na Arcane hrozně líbilo byl propracovaný příběh a postavy. Příběh se mi líbil a i když Lore zapadá do League Of Legends, tak mě zaujal natolik, abych ho zkoumal. Postavy jako Vi, Jinx, Jayce, Viktor či Silco krásně doplňuji příběhovou linii a jsou zdaleka mými oblíběnými postavami. Ovšem jsem si oblíbil i ostatní postavy jako je Ekko, Vander, Heimerdinger a spostu dalších. Tihle mě ale nezaujali až natolik, jako předešli. Co dále táhne seriál je překrásná animace, na které se udajně pracovalo dlouho a na výsledku to jde znát. Jako poslední bych chtěl pochválit hudbu. Uvodní píseň Enemy se stal hitem v poslední době a není vůbec divu. Píseň je chytlavá a prostě se jí jen tak nezbavíte. Pak bych chtěl pochválit povedený Soundrack, který v různých scénách vyvolají emoce a napětí. Soundracky myslím What Could Have Been, Goodbye, Guns On Hire a další. Abych to zhrnul. Arcane je podle mého názoru nejlepé udělaný výtvor podle herní adaptace a doporučují ho všem, i těm, co Lolko nemusí.
Wekrot
Wekrot
783 bodů
10
Arcane je skutočným prekvapením pre fanúšikov fantasy žánru. Príbeh sa odohráva v krásne vytvorenom fantasy svete. Scenár je napínavý a plný nečakaných zvratov, ktoré držia diváka v napätí až do konca a vizuálne efekty sú impozantné. Celkový seriál je skvelým príkladom toho, ako dobre môže byť fantasy žánr spracovaný.
Dory28
Dory28
732 bodů
10
Nemám slov, naprostá bomba! Já měla ráda vždycky animáky, ale tohle je naprosto noví level, jelikož to má geniální animaci, která je zároveň jako ze hry, ale i jako normální filmová. A ten příběh - MENŠÍ SPOILER - zezačátku do vypadá sice trochu krvavě, ale ne nic extrat, byli jasně vidět kladné a záporné postavy, jenže pak přišli další díly, a já nevěděla kdo je kdo - doslova je to o tom na čí stranu se divák postaví (není to zde rozděleno na vyloženě dobro a zlo)
  • Animace
  • Hudba
  • Příběh