51%

Komentáře a recenze 7

Psisko59
Psisko59
32 834 bodů
3.5
Jestli to měla být obdoba seriálu Temný případ (který nenápadně naznačuje znělka), tak se to vůbec nepovedlo. Přitom to podle upoutávek vypadalo nadějně: základní syžet jasný a srozumitelný, obsazení ústřední kriminalistické trojice (Lukáš Vaculík, Kristýna Fuitová, Jan Teplý mladší) adekvátní. Potom se to rozplizlo. Nedostatky vyplynou třeba ve srovnání se seriálem Pustina: mnohomluvné dialogy ("okecávání" zřejmých situací), naprosto bezradnou režií zaviněné tápání a přehrávání herců zejména v menších rolích, opakování už jednou vyřčených dialogů (Studenková), plytká místa v ději, rozvleklost ... Nevydařený nápad roztáhnout jeden případ do dvou hodinových dílů seriálu ještě víc ubližuje. Mnoho slov, málo činů. Temné? Ani náhodou! Nudné, fádní, nevěrohodné.
avenis
avenis
9 073 bodů
7.5
Mohlo to být lepší, ale nefrflám. Protože ta fara, to je prostě můj sen, takový starý nezmodernizovaný dům, to bych chtěla zdědit. Krásná nostalgie. Lukáš Vaculík je celkem přijatelný, ostatní postavy, nooooo... buďme tolerantní. Ale musí ten Zima pořád něco žrát?!!! Je mi z něj blujno. Kostková se kroutí jak žížala, mohla by v herectví hodně ubrat. Nejlepší je Egon. A ten barák. (18.10.2020)
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 027 bodů
8.5
"Temný kraj" s Lukášem Vaculíkem se mi líbil, ale skončilo to tím, že má jít na operaci mozku a mně to připadalo značně neukončené. Tak jsem ráda, že se točí pokračování, které začne jeho návratem do práce. A už se těším i na labradora Egona a Martina Trnavského, který tu měl sice menší prostor, ale předvedl se víc než slušně! Doufám, že podmanivá atmosféra i hudba, kterou "má na svědomí" Robert Jíša, budou zachovány. Výborně byly zvolené lokace, fara, kam se Petr Kraj (Lukáš Vaculík) nastěhoval, měla skutečně své genium loci. Seriál má každopádně svou potenci.
tomlery
tomlery
2 141 bodů
9.5
Temný kraj versus česká produkce... Musím uznat, že jsem velmi překvapen a potěšen. Tohle se našim filmařům vážně povedlo. Nenechal jsem si ujít jediný díl. Jde samozřejmě o běžnou kriminálku, kterou zna naprosto každý, ale ty záběry, kamera a provedení mě uchvátily. Za mě bomba!
Lady Di
Lady Di
369 bodů
0.5
Nuuuuda! Vždyť se na to nedá ani pořádně koukat. Je to trapné a nudné. Začnete koukat a za pět minut přemýšlíte, co byste mohli dělat, jelikož si seriál neudrží Vaši pozornost. Jako nejlepší herecký výkon bych označila výkon psa; řekla bych, že to snad už o něčem vypovídá. Nedoporučuji. Ani kdybyste se nudili, nepouštějte, poté byste nejspíše usnuli.
DavidHajek
363 bodů
3
Co na to rict. Katerina a Jitka Bartu, scenaristicke duo se zarukou nekvality, povrchnich konverzaci a tupych postav. Tyhle dve jsou prezitek po prelomu tisicileti, kdy TV Prima se snazila nekvalitou dotahnout Novu s jednoduchym receptem, deset beckovych hercu = cela beckova produkce Primy. A ono to vyslo, jak je ten cesky narod jednoduchy. Nektere Kostkove na tom vyrostly do dnesnich Ackovych hvezd (Staci prijmeni a blba televize a vytrvat). Nekteri na tom pohoreli (Nemel jsi se upisovat Lukasi, mels na vic).
No a za co davam ty tri body. Vaculik za jeden a dva body rezervni, abych mohl jiny Bartu-odpad hodnotit jeste nize...
hnidopich
334 bodů