58%

Komentáře a recenze 14

Psisko59
Psisko59
32 834 bodů
6.5
Česká verze anglického seriálu Doc Martin z roku 2004 se docela povedla: vyplatilo se, že český producent zakoupil práva pro naši televizi pod podmínkou, že titulní roli bude hrát Miroslav Donutil. Právě on dokázal poměrně věrohodně převést do českých reálií figuru anglického non-gentlemana (v originále se jmenuje Martin Ellingham a skvěle ho hraje Martin Clunes), který má za sebou kariéru špičkového chirurga, ale je alergický na krev (!) a k "živým"pacientům (tedy nikoliv pod narkózou)se vlastně neumí chovat: nejistotu a ostýchavost maskuje hrubostí, arogancí a přezíravostí. Jenže je naprosto skvělý diagnostik ... Britský malebný vidlákov Cornish zastupuje fiktivní Protějov v podhůří Beskyd (ve skutečnosti se natáčelo ve Velkých Karlovicích a ordinaci štáb umístil do budovy staré fary). Po počátečních rozpacích se na to dalo koukat.
22 325 bodů
6
Mějte si svýho Donutila, když chcete, co mně je po tom... tahle věta prakticky komplexně shrnuje všechno, co jde k tomu seriálu ze všech úhlů říct..
9 478 bodů
4
Dobrý úvod, kdy to táhne hlavně Miroslav Donutil, který má naprosto topové hlášky. Bohužel časem se z toho stal nudný seriál, kdy pokusy o humor vystřídala trapnost. Policista Pečinka je to, co seriál brutálně stahuje dolů! Je trapný, hloupý a nepřináší do seriálového světa nic nového. Jinak prostě stále kouzelná Jitka Čvančarová, česká bohyně! Hodně se mi líbí i vztah a situace mezi Martinem a "sestřičkou/recepční" Irenou. 40%
avenis
avenis
9 073 bodů
5
Jen proto, že v Beskydech žiju a Velké Karlovice jsem navštívila, beru tento seriál na vědomí. Anglickou původní verzi neznám, nemohu tedy srovnávat, ale to, co nám předložili čeští tvůrci, stojí a padá s Donutilem, který díky svému moravskému původu do Protějova celkem zapadá. Čvančarová vnáší jiskru, Marcinková provokuje drzým a neuctivým chováním a Mikluš je prostě nesympatický... Příběhy, ve kterých jde pořád dokola o totéž, jen v různých obměnách, v podstatě nejsou úplně hloupé, ale takové hodně odtržené od reality. Takže k žánru "komedie" bych přidala "pohádka pro dospělé".
p.a.douch
p.a.douch
8 417 bodů
8
Pro mě docela překvapení a musím říct, že příjemný. Originál mě bavil a Clunes byl výborný. Donutil ve mě nebudil důvěru a překvapil mě velmi mile. Není to anglický Dr. Martin, ale slušně ho převedli na Československé pomezí. Čvančarová je furt stejná a moc mi na paní učitelku nesedí, ale vem to čert. Jinak mi tam všichni celkem sedli (zejména Jana Štěpánková). A seriál mi připadá díl od dílu lepší.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 027 bodů
2
Patřím mezi odpůrce, i když mám Miroslava Donutila velice ráda. Je to velká "trapárna". Fůra hloupých klišé, určených těm, kteří nemají rádi problémy a koukají se ne kvůli hloubce osob, ale že chtějí zabít čas a chtějí, aby se jim dobře usínalo. Já toto prostě nemusím. Prsatou Čvančarovou, doktora, co se mu dělá špatně z krve... Jděte mi s tím!!!
limeta
limeta
5 182 bodů
5.5
Poněkud marný počin. Skvělé reálie, nádherné Beskydy, ale přesazení anglického originálu do Beskyd je provedeno způsobem, který je těžko uvěřitelný a vznikl paskvil. Miroslav Donutil se sice snaží, ale jako novopečený otec na přesvědčivosti nepřidá.Škoda
Atchyroz
3 405 bodů
6
65%
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6
Celkem pěkný seriál nebo alespoň mě se docela líbíl.Pan Donutil nezklamal.Prostředí je zde pěkné.Seriál z Beskyd se docela povedl,a to jsem viděl jen pár epizod se stárnoucím komikem Donutilem...
sisisi
sisisi
441 bodů
6.5
Zajímavý seriál. Baví mě, jak jsou postavy seriálu neschopné spolu pořádné komunikovat a jednoduše se domluvit. Také je vtipné, jaký je doktor necita a dost často si neuvědomí, že svou odpovědí mohl někoho urazit. Jsem zvědavá, jak to všechbo skončí.