82%

Komentáře a recenze 5

Hare77
Hare77
2 051 bodů
8
Avatar: Poslední vládce větru 2 (Česká republika) je název pro animáč, který je vlastně primárně lepší, než hraná jednička. Co se stane, jestli bude dvojka taky hraná, to je otázka, protože: http://www.kinobox.cz/clanek/4837-nejhorsim-filmem-roku-je-posledni-vladce-vetru
Pasadenka
Pasadenka
1 032 bodů
9
Ano, ano a ještě jednou ano! Po Angovi nejen důstojné navázání, ale jeden z mála případů, kdy je spinoff lepší jak původní série. Další příklad je Frasier, který byl zábavnější než Cheers.

Ani nevím, co vlastně říct Korra je skvělá hrdinka, opravdová protagonistka. Hledá svou cestu, snaží se pochopit své místo, bojuje, selhává a bojuje dál. Máme zde víc politiky a nejasností a celkově je Korra mnohem dospělejší, než její mladší bratr Ang. A mě to baví víc, stejně, jako její zvířecí kamarád. 🥰 Jen doufám, že někoho nenapadne dělat hranou adaptaci. Jen by to zas pokazili. 😅
Ricmont
Ricmont
833 bodů
8
Korra to rozhodně neměla lehké. Po Aangovi měl každý velká očekávání. A některé se povedlo naplnit a jiné ne. Co musím pochválit je to, že seriál si jde vlastní cestou ale zároveň ctí svého předchůdce. Co byl ale můj problém je to, že mi trvalo díl než jsem si postavy i okolní svět oblíbil. Ale na konec to stálo za to.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
9
Úctyhodné pokračovaní legendárního seriálu Avatar. Největším úspěchem jsou především záporáci, kteří mají motiv, přesvědčení že dělají správnou věc a jediné co je liší, je jejich posedlost v prokázání služby lidstvu (světu), že zabijí avatara, ale už bez morálních zábran, je neskutečně dobře propacované a bezchybné, že to přestává být seriál pro děti, jako to bývalo u Avatara Aanga. Pořád je to seriál pro děti se spousty dospělými myšlenkami ohledně psychiky, odhodlání a etiky. Objevuje se tu velké rozvinutí celého světa, který byl v zásadě jenom úvodem v Avatarovi Aangovi, a ne jenom v lokacích, ale také v nových ovládní živlů a jejich historii (viz. 3 season). No prostě neuvěřitelné jak toto pokračování tak proslulého seriálu je úžasné a inovativní, že to není možné. Jediné fakt jediné v čem je Avatar Aang lepší je, že má "uzavřený" a naplněný konec a to se bohužel o Koře říct nedá, pro mě trochu zklamání.
Hubi
26 bodů
10
Nemůžu uvěřit, že je definitivní konec. Na jednu stranu je to nesmírná škoda ale na druhou je to lepší utnout v nejlepší než aby se z Korry stala další nikdy nekončící fraška, (Jako třeba The Walking Dead) Finální dvoudíl byl absolutně epickej i dojemnej a těším se až si za pár let dám maraton a zkouknu to zase celý od začátku... i s The Last Airbenderem!!