Iluzionista

74%

Komentáře a recenze 13

7
Prvně,když jsem se o filmu dozvěděl,tak jsem si říkal,že tu máme konkurenci pro Dokonalý trik. Po shlédnutí jsem si to už nemyslel. Iluzionista není špatný film,ale Dokonalý trik je úplně někde jinde. Nortona mám rád,ale ze podal hodně nevýrazný výkon. Kamera se mi moc nelíbila a trochu to na mne celé působilo jak dražší TV film. Aspoň,že to finále za něco stálo.
30 511 bodů
7.5
Propracovaný příběh s prvky tajemství zahalený do vídeňského hávu. Celý film přináší neustálé napětí v dobře zvoleném tempu. Rozuzlení skvělé a můj oblíbený herec Edward Norton nezklamal. Moc pěkná podívaná natočená s dobře zvoleným hnědožlutým filtrem, který dobře podkresluje atmosféru.
22 325 bodů
6
Nedonošený bratříček Dokonalého triku, který těží z jakési snové atmosféry, jež vás ale ke konci nutí snít fyzicky. Norton a Giamatti každopádně OK.
Pas
Pas
6 225 bodů
9
Edward Norton už delší čas patří mezi hereckou špičku a svým nejnovějším snímkem částečně točeným u nás to jen potvrzuje. Film z velké části sází na jeho dokonalou schopnost okouzlit diváka a donutit ho, aby přistoupil na jeho kouzelnickou hru, proti které je vyrůstání stromku s ovocem z květináče jen malý cirkusový žertík. Snímek nemůže sázet na herecké kvality Jessicy Biel, která stále spíše zůstává tou průměrnou herečkou s hezkou tvářičkou, ale za to Paul Giamatti pokračuje ve svých kvalitních hereckých výkonech. Neil Burger přesně odhadl jaká délka filmu naprosto odpovídá možnostem filmu a ani políčko Illusionisty není nudné ani nepůsobí zbytečně. Klidná atmosféra, která není mrazivá, ale zvládá vás dokonale vrátit do doby přelomu 19. a 20. století. Vizuální balení je příjemné a film celý působí jako výborně vymyšlený a propracovaný trik, který vás potěší a rozhodně neurazí. Není od věci , že se snímek točil v Česku. Můžeme jasně poznat Vinohradské divadlo i jiné lokace v Praze
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Praha, Konopiště, Český Krumlov a další české lokace jsou zaznamenatelné v tomhle filmu, který je především o lásce chudého chlapce ke šlechtické dcerce určené coby nevěsta korunního prince. Edwardu Nortonovi ty iluze věřím a ráda bych seděla v publiku jako divák, byť jeho hlavní mistrovská iluze, která nakonec osvobodila jeho lásku ze zajetí nechtěného ženicha, byla už nějaký čas předvídatelná.
bidlobox
3 802 bodů
8.5
Film s přidanou hodnotou. Točil se v Praze, hrají v něm pražští herci a o triky se postarala pražská UPP.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7.5
Příjemné, romantické a Burgerovski kouzelné. V některých momentech empirických kulis a prostředí Pražských ulic je připomínající atmosféra jako měl PARFÉM - Příběh vraha. Obrazově příliš tmavé. Edward Norton není špatný, skvěle do své role pasuje. Krásná Jessica Biel byla okouzlující, ale já osobně bych rád viděl v její roli milovanou Scarlett Johansson. Nejlepší herec na plátně je Paul Giamatti. A nejlepší trik je pro mě obálka s motýli. Podobný film DOKONALÝ TRIK je promyšlenější, detailně rozsáhlejší, postavově vytvořenější a má i myšlenku. Předvídatelný závěr je i tak působivý.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Takové docela pěkné pokoukání. Norton mi sem teda absolutně neseděl a to ho jinak mám opravdu rád. Musel jsem také chca nechca porovnávat s Dokonalým trikem, ale proti tomu je Iluzionista fakt jen příjemná pseudohistorická báchorka s tajemstvím, na kterou se dobře dívá a spokojeně se to slupne a jde se spát. Líbilo se mi to a třeba si film budu i pamatovat.
miza
miza
2 336 bodů
7.5
Zajimavý film který se točil v našich končinách.Docela slušná zápletka a zajimavé finále.
Miller
Miller
2 220 bodů
6
Celý film táhne Giammatti a ten Norton se taky snaží, ale s tak mdlým scénářem toho těžko uděláte. Nebýt zmíněných pánů, film by byl na hranici odpadu. Dalším pkusem je dobrý střih, ale jinak krom těchto výkonů je to těžkopádná nuda. Nevím, zda to je jen ve mně, ale už jen název filmu zní arogantně. 55%