Rozsudek smrti

68%

Komentáře a recenze 11

22 325 bodů
6
Tahle slanina se dost připekla. Wan je rutinér a jeho dobré řemeslo množstvím klišé vypadá při své zahleděnosti do sebe a očividné představě o vlastní důležitosti tak trochu směšně. Jeho filmy vypadají jako dlouhé reklamy - předvádějí nejvíc cool banality s takovou absencí sebereflexe, že to toho člověk chytá křeč. Bohužel nemůžu dát míň než tři hvězdy, protože na rozdíl od třeba Insidious jsem se alespoň k smrti nenudil.
5.5
Dobrý film s dobrým příběhem a blíže realitě. Hodně blízko.
9 478 bodů
6
Ještě předtím než se král hororového žánru James Wan ujal svého druhého funkčního období, které pro mě navždy bude tím povedenějším, tak měl tendenci neustále zkoušet kde co a neštítil se žádné žánrové nezkušenosti.. I proto jsme se v jeho podání dočkali takových průměrností jako Aquaman, nejzklamavších Rychle a zběsile a právě i nepříliš kvalitního Rozsudku smrti... Všechno jde jak má a rodina Humeových žije svůj krásně idylický život v očekáváná toho kam to jejich synkové dosáhnou, když zasáhne do jejich života tragédie, která je navždy poznamená.. A každý z nich se s tím potřebuje vypořádat po svém, pořád pro mě nepřekousnutelný (důvod: Spáči) Kevin Bacon coby Nick Hume si vybere tu nejsnazší cestu a než v se smutkem pracovat rozhodne se ho rozmělnit pomstou... Rozsudek smrti je sympatická revenge story, která umí být správně temná a drsná, jak bych to od hororového tvůrce chtěl, ale to není vše.. A v závěru filmu se tvůrci snaží za každou cenu diváky přesvědčit, že je to něco víc než jen svižnější thriller, Wan kouzlí a přitom nejen, že každý celou dobu vidí, co má pod kloboukem, ale ono Vy to ve finále prakticky přestanete kompletně řešit.. Není to temnější akční béčko, na to se to tváří moc vážně a Bacon opravdu není akční herec, ale já asi nevím, co to teda je a podezírám Wana, že on taky ne.. Prosím Jamesi, kašli na to a dej lidem to, co chtějí - horor! 60%
p.a.douch
p.a.douch
8 412 bodů
7
Mám rád mstitele a tenhle si šel za svým doopravdy přes mrtvoly. Bacon je stále dobrý herec a Goodman taky. Zbytek ansámblu neznám (no Kelly Prestonovou jo), ale nevadili mi. Tenhle film nikomu neublíží, svět patrně nespasí, ale já se celkem bavil. Druhá půlka uběhne doopravdy dobře.
cerfik
cerfik
7 933 bodů
4
Už jsem si u Rozsudku smrti, že se po trapném hororovém Zlověstném tichu u Jamese Wana blísklo na lepší časy, ale bohužel neblísklo. I přes obsazení skvélého Kevina Bacona a Johna Goodmana se Vám film po pár dnech vytrácí a nezůstává zde žádný hlubší otisk a to proto, že není co by se otisklo. Tak mi nezbývá než smutně konstatovat, že zde naprosto převládá efektní vizualizace, které se prostě vše přizpůsobí. Šíleně povrchní a plné klišé, za měsíc si ani nevzpomenu o čem ten film byl, protože byl o ničem.
kOCOUR
kOCOUR
7 103 bodů
8
Kdyby na světě neexistovala justice, společenské konvence a logika, přál bych si mít za strejdu Kevina Bacona. Čirá žánrová i řemeslná slast.
kedl
kedl
6 380 bodů
8.5
Old school odplata v podání Kevina Bacona. James Wan opět nezklamal. 85%
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Celou dobu jsem myslel, že 4 hvězdy to budou určitě ale takhle zkurvit konec??!! Dokonce se mi líbilo jak Nick vypadal jako plešoun ale závěrečná přestřelka, kde z Nicka udělali terminátora to je fakt humus. ale pod 3 hvězdy nejdu. Celej film se mi hodně líbil,jenom škoda toho konce.
saboter
saboter
3 564 bodů