Opičí král

80%

Komentáře a recenze 6

Fingon
16 886 bodů
6
Poznamenávám, že si na tenhle seriál nepamatuji z dětství, ale viděl jsem jej teprve jako dospělý. Dále pak říkám, že zvláště dabing asijských filmů je neuvěřitelně nevděčná práce, protože dopadá ještě hůř než dabing z jazyků, jejichž větná stavba je bližší češtině. No a po tomhle úvodu říkám, že tenhle seriál je šílená ptákovina. Sorry.
cerfik
cerfik
7 933 bodů
10
Opičí král Sun Wu-kchung podle jednoho ze čtyř klasických románů staré Číny z počátku 16. století se na našich obrazovkách objevil v roce 1991 a mě jako 12 letého kluka učaroval, protože jsem nic podobného předtím neviděl. Ohromně vtipný a nápaditý seriál, který zároveň s sebou nese mnoho nesmrtelných poselství a tak jako pohádka pro chlapeckou duši je k nezaplacení. Příběh má svou sílu a kouzlo i po více jak 5-ti stoletích. Jedno z úžasných zjevení na poli seriálů pro děti a mládež. Toho zlobivého opičáka si zkrátka zamilujete a jeho kousky jsou místy až neskutečné a dělat je doma rodičům, tak se zřejmě zblázní. Mám 5-letého synka tak vím o čem mluvím :-)
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 450 bodů
8
Jeden ze seriálů, které jsem jako dítě moc nemusel (a tedy nevnímal) a jejichž význam mi dochází zpětně až po mnoha letech (a mnoha nasledovaných asijských filmech a přečtených asijských knih).
Alaitos
Alaitos
5 367 bodů
4
Matně si pamatuji, že jsem se na tuto ujetinu jako malý díval a už tenkrát jsem se od toho nemohl nějakým zvráceným způsobem odtrhnout :)
bidlobox
3 802 bodů
7.5
Sun Wu-kchung. Opičí král. Opičák Sun. Ústřední postava populárního čínského románu spisovatele Wu Čcheng-ena Putování na západ ze 16. století. Pro mne má dodneška vůni temper a modelářské hlíny. Právě kapitoly z dobrodružného putování opičáka Suna nám při hodinách výtvarného umu na lidové škole umění pan učitel předčítal. Na to se nedá jen tak zapomenout, dnes se max. pustí rádio nebo empétrojky s "uřvanými" písničkami a je vymydleno. Kniha byla poutavá, měla krásnou atmosféru, seriál mi trochu tu atmosféru, kterou jsem si pamatoval, rozfoukal, sám o sobě však není špatný.
Ombak_Penari
2 764 bodů
6