Profilový obrázek

Alias

Alias Alias

Komentáře 17

Od nejnovějších
  1. Deo Eiteu Syo
    Deo Eiteu Syo (2024)
    7
    Nápad dobrý (originální), nicméně některé věci (pravidla) nejsou úplně domyšlené a samotné jednání soutěžících je mnohdy trochu mimo mísu. Kdyby se to více doladilo, mohl by z toho být hit podobný jako Squit Game.
  2. Třináct životů
    Třináct životů (2022)
    8
    Profesionálně zpracované, scénáristi citlivě zapracovali dramatické momenty. Obešlo se bez amerického patosu a melodramatu, takže výsledek velmi dobrý. Delší stopáž není příliš znát.
  3. Lady Bird
    Lady Bird (2017)
    7
    Film o dospívání - ve své podstatě sledujeme příběh obyčejné holky, která si prochází novým obdobím - první hledání sebe sama, první láska, sex a měnící se vztahy v rodině. Nejvíce mě zaujal gradovaní vztahu mezi matkou a dcerou. Jinak herecky pěkně zahrané.
  4. Bodkin
    Bodkin (2024)
    7
    Na produkci Netflix celkem obstojné. Samotná zápletka je jednoduchá a závěr trochu přehnaně americký, ale jinak zajímavé postavy a celkem dobré dialogy.
  5. Děti zla
    Děti zla (2023)
    7
    Upřímně jsem od srbského seriálu příliš nečekal a nakonec mile překvapilo - jak scénář, tak i herecké výkony.
  6. Bez polevy
    Bez polevy (2024)
    6
    Jeden velký product placement na Kellogs, což by vlastně nevadilo. Ztvárnění pěkné, ale něco tomu chybí. Škoda, vypadalo to slibně.
  7. Společné lži
    Společné lži (2022)
    7
    Citlivý film ohledně hledání vlastní identity a sexuality. Není to úplně originální - podobných filmů bychom našli desítky, ale tento je pěkně zahraný, dobrá kamera a zvuk.
  8. Wellmania
    Wellmania (2023)
    5
    Hm. Co k tomu dodat. Není to tak vtipné, jak se může zdát. Celeste Barber v hlavní roli celkem přehrává, takže její postava působí mezi ostatními jako totální idiot, kterého by si do hostující TV show vzal leda větší idiot. Celkově nepřináší nic nového. Druhá série by byla zbytečná.
  9. Smrtící déšť
    Smrtící déšť (2023)
    5
    Nelogické chování hlavních postav, vlastně celá rodina se profiluje do role sebestředných idiotů (nejvíc asi dcera). Jinak sám o sobě nápad není ničím originální, ale katastrofických filmů je poskrovnu, takže i tento evropský počin musí stačit.
  10. Režim
    Režim (2024)
    4
    Asi první věc s Kate Winslet, která nenadchla. Balancuje to mezi tragikomedií a dramatem a ne a ne se rozhodnout, na jakou stranu se vydat. Škoda.
  11. Sobík
    Sobík (2024)
    6
    Ne, fakt nechci dávat víc, i když je to samo o sobě dobře zahrané a dialogy OK. Ale jednání hlavního hrdiny mě silně iritovalo.