Simon Cellan Jones

7.5

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Články 3

Mark Wahlberg běží se zatoulaným psem 700 kilometrů. Dojička slz Nezlomní nezapře srdce
Recenze12. 4. 2024

Vytrvalostní závodění neboli Adventure Racing není pro otloukánky, ale co pro zatoulané a až za hrob loajální psy? Švéd Mikael Lindnord se s čtyřčlenným týmem roku 2014 v Ekvádoru účastnil jednoho takového závodu, v němž extrémně trénovaný člověk zdolává nevyzpytatelný terén na jízdních kolech, v trvalém poklusu i na kajacích. A nakrmil přitom osamělého psa, jenž na zdánlivě samozřejmý akt dobroty reagoval tak, jak to umí pouze psi. Nehleděl na vlastní zbídačený stav a Mikaelův tým doprovázel džunglí, bahnem i říčními toky až do cíle, který se proměnil v oslavu neuvěřitelného týmového a přátelského svazku. Snímek Nezlomní (Arthur the King) s Markem Wahlbergem přesunul dějiště do Dominikánské republiky, ale spoustu dojemných aspektů nechal na místě a v nastávajícím jarním dusnu publiku nachystal poctivé slzavé osvěžení.

Mark Wahlberg má Plán pro rodinu. Zatajit, že namísto dovolené ujíždí před nájemnými zabijáky
Recenze19. 12. 2023

Nestárnoucí Marky Mark má v komediální novince Apple TV+ Plán pro rodinu (The Family Plan) neobvyklé starosti. Romantická jiskra s manželkou Jessicou (Michelle Monaghan) po narození malého Maxe vyprchává, jejich dvě pubertální děti bojují se seberealizací ve skutečném i virtuálním světě a navíc se ozývá minulost v podobě otcovy bývalé práce, která navzdory všem indiciím obsahovala likvidaci politicky nepohodlných osob či teroristů. Nyní usedlý prodavač aut musí rozklížené rodině namluvit, že vyráží na neohlášenou dovolenou do Las Vegas, a před obstaráním nových identit tajně pobít své pronásledovatele v čele s nelítostným McCaffreym (Ciarán Hinds). Nebýt hloupého a zcela tuctového konce, mohla to být nečekaně kvalitní zábava.

VOD tipy: Úlet s Barbie a plastelínovými slepicemi
VOD15. 12. 2023

Každý týden vám představíme několik filmových a seriálových titulů, které najdete na některé ze streamovacích platforem dostupných v Česku. Zohledníme přitom mezinárodní giganty i lokální hráče, akční filmy i festivalovou produkci.