Kaktusový Jack

52%

Komentáře a recenze 4

3.5
Těšil jsem se na příjemnou westernovou komedii,ale po shlédnutí jsem trochu v rozpacích. Kirk Douglas zde hraje neobvykle komediální roli a jde mu to velmi slušně. Snímek je spíše takovou groteskou,která v některých momentech dává vzpomenout animovanému seriálu Looney Tunes s ptákem uličníkem a kojotem. Navíc se zde v menší roli objevil i mladý Arnie.
30 023 bodů
5
Tak si Kirk Douglas střihnul Willyho E Coyote, který nahání Arnieho v kočáře s jeho novou milou. Arnie se mi líbil méně, než třeba v zatracovaném Herculesovi v New Yorku, tady byl opravdu jen do počtu. Kirk Douglas si zahrál v této grotesce roli jeho zdánlivě nehodnou, ale vypadá to, že si to užíval. Pěkná blbina, která pobaví.
28 449 bodů
6
Kirk Douglas ve westernové komedii? Ale ano. A ujal se role jako vždy velmi přesvědčivě. Jeho padouch pod jménem Kaktusový Jack pobaví každým coulem. Protipólem Ann-Marget v roli okouzlující a svůdné slečny Charming Jonesové, kterou doprovází Arnold Schwarzenegger v roli poněkud přitroublého kovboje Handsome Strangera. A tak vzniká otázka. Funguje to? Pro diváky, kteří přijali snímek s Terencem Hillem z roku 1991 ´Lucky Luke´, to jistojistě funguje. Atmosféra a styl humoru jsou v obou snímcích naprosto totožné. Arnie tu vypadá stále ještě dosti herecky nemotorně, ale snaží a to se počítá. Snímek si pohrává jak s dialogovým, tak i groteskním humorem, se kterým se to nepřehání a naopak se všemu nechává volný průběh. O bláznivou komedii tdy rozhodně nejde a svým způsobem je tak velice dobře. Pohodlný téměř rodinný film, skvělá zábava a možnost vidět Arnieho jako vyžehleného kovboje. Buď jak buď, tohle se prostě musí vidět. A co víc, pro jeho fanoušky takřka povinnost.
avenis
avenis
8 220 bodů
5
Jauvajs... tahle "třeskutá" komedie možná funguje u dětí do cca 12 let. U mě to nějak nefungovalo. Asi půjdu raději na dřevo... (30.11.2021) Dneska jsem byla asi lépe naladěná. A hned se mi to líbilo víc. Napadlo mě, že to je takový hraný komiks. Možná, že až to uvidím potřetí, bude se mi to líbit ještě víc. Dnes zatím zvyšuju z 3 na 5. (28.6.2023)