Sly

75%

Komentáře a recenze 10

30 255 bodů
7
Když porovnám dokumenty obou velikánů akčních filmů ( Arnieho a Slye ) tak u mě jasně zvítězil Arnold, je motivační, perfektně poskládaný a delší. Sly je hodně uplakaný dokument o velké filmové hvězdě, kterou mám moc rád. Jsou zde hlavní milníky, je to pěkné, ale není to žádná bomba.
9 394 bodů
6
Jedna z největších rivalit v historii filmu trvá dále a asi nikdy neskončí, nyní se přesouvá do další roviny, kdy už to není souboj mezi jejich hereckými kariérami, nýbrž postupně přejde do jiného levelu, v němž tenhle spor povedou jiní, a to až do stavu o nás bez nás... Kdo byl lepší herec? Kdo byl silnější? Koho mají lidi radši? Kdo má lepší dokument na Netflixu? Odpověď je za mě shodná Arnold.. Za každou cenu musel Netflix se Slyem srovnat skóre, až na to že jen zvýšil náskok druhé strany. Skoro až nucený dokument, kde se Sylvester Stallone s Netflixem za každou cenu snaží představit svého vlastního Arnolda, až na to že byly vlastně od začátku odsouzeni k neúspěchu... Sly nebyl kulturista, nevyrůstal v Rakousku, nemá zvláštní přízvuk, nebyl guvernér, ne Stallone byl jen nejlepší herec svojí doby. Daří se povídání o vzniku Rockyho, které je určitě nejsilnější částí filmu, stejně tak i přenést tíživé pocity (ne)konečnosti času na diváka, ale kromě toho je hrozně vidět, jak jde o jakousi "řízenou destrukci".. Moc nevidíme, co dělal Stallone před kultovním filmem o jednorukém boxerovi, na kariéru pornoherce je uvaleno tabu a spíše si jen procházíme jeho filmografii kousek po kousku a na co je čas a Slyovi se o tom chce mluvit, tam se zastavíme na kus povrchní řeči. Chybí tomu odvaha, chybí tomu drzost a touha ponořit se do té špíny a něco z ní vytáhnout. Ne, Sylvester se tady svým fanouškům neotvírá a těch nových informací přináší prachbídně málo.. Takže nakonec jen nostalgické vzpomínání jednoho skvělého herce za svou filmovou kariérou, jaké jsem si jako Slyův fanoušek užil, ale nic si z něj kromě toho pocitu neodnáším... Velká škoda, jelikož představa, že nám Netflix nadělí dokumentární koláž všech těhle starých pák, mě docela lákala. P.S. Příště Jean-Claude Van Damme? 60%
mottleone
mottleone
3 447 bodů
8
Příjemný dokument o jedné z největších ikon hollywoodských akčňáků, které provázely dospívání nejednoho z nás. Celé je to konstruované jako typický "American Dream" plný křivd, bolesti, zápalu a tvrdé dřiny, jenže ozvlaštňující nuancí je právě Slyovo vyprávění a silné charisma. Dost momentů z hercovo života bylo vynecháno, ale vzhledem k bohaté historii jeho kariéry i příjemné stopáži výsledného snímku, byl obsah plně dostačující. Přidejte si dobové záběry, rozhovory s rodinou a osobnostmi jako Tarantino / Schwarzenegger, doplňující scény z filmů i natáčení - a máte tu ideální nostalgický program pro milovníky 80'kovejch filmů, silný jako Rockyho bicák! (*i slzička ukápla)
  • Slyovo charisma a intimní zpověď
  • Dokument plný nostalgie
  • 🇨🇿Dabing tradičně Pavel Rímský
  • Klasický "American Dream"
Veronika Rada
Veronika Rada
927 bodů
10
skvělý dokument. silný a plný emocí.
hrona
615 bodů
10
Celý dokument je takovou Slyovou 13 komnatou, ve které se dozvídáme jeho životní osud vtělený do nejslavnějších filmů a postav. Nejedná se o výčet filmografie, ale rozhodně jeho důležité milníky filmové a životní se v celém filmu snoubí v jeden celek. Sly zde mudruje o životě, vypráví své strasti a životní úspěchy, kiksy, ale hlavně vykresluje své celoživotní trauma ze vztahu se svým otcem. Jsem moc rád, že jsem se z tohoto dokáče dozvěděl zase něco navíc. Potěšili příspěvky Quentina a Arnolda. Celý dokument se nese v Netfixáckem duchu (dobové záběry) , což přidává na autenticitě a vtáhnutí do příběhu bez hluchých mist. Jo a díky za ten čas, stopáž akorátní, po dlouhé době na této platformě dokument, který dá člověk od začátku do konce v rámci jednoho večera, bez zbytečných kudrlin a opakovaček, které z podobných dokumentů dělají několika hodinové ságy. Za mě spokojenost
Pasadenka
Pasadenka
608 bodů
6
Po Arnoldovi dostáváme Silvestra. Místo seriálu máme jenom film. A výsledek? Jistě pro fanoušky, ale je to slabší. Sly nemá tak silný příběh a jednoduše to tolik netáhne. Snaha o vykreslení špatného dětství postrádá hloubku a bilancování starého muže jsme již dostali. Sly je velká hvězda, i když již nezáří a do kinematografie se rozhodně zapsal.
ballvyr
ballvyr
221 bodů