Dilwale

59%

Zajímavosti 17

  • Při přepínání kanálů ve scéně se na několik sekund objeví WWE Raw (ukázka zápasu Deana Abrose). To je ve filmech Rohita Shettyho běžný jev, protože je velkým fanouškem WWE.
  • Boman Irani hrál roli dona. Předtím hrál roli policisty ve filmu Don (2006), kde titulní postavu Dona ztvárnil Shahrukh Khan.
  • Kajol a Vinod Khanna spolu pracovali po 20 letech od natočení filmu Hulchul (1995) s Kajoliným skutečným manželem Ajayem Devganem.
  • Čtvrtý společný film Kabira Bediho a Vinoda Khanny. Dříve spolu hráli ve filmech Kuchhe Dhaage (973), Kshatriya (1993) a Kranti (2002).
  • Druhý film Shaha Rukha Khana a Kajol s názvem Dilwale, druhým byl Dilwale Dulhania Le Jayenge (1995).
  • Boman Irani se v roli komediálního padoucha inspiroval postavou Anupama Khera ve filmu Hum (1991).
  • Shahrukh Khan si pro film nechal narůst knírek, ale později se jeho vzhled ve filmu změnil a ukázal se s plnovousem.
  • Shahrukhova role je inspirována postavou Amitabha Bachchana ve filmu Hum (1991).
  • Píseň "Manma Emotion Jaage" je údajně samplována z písně "Worth It" od Fifth Harmony a Jasona Derula - "Talk Dirty".
  • Poslední vystoupení Vinoda Khanny na plátně za jeho života.
  • Film se natáčel v Goa, Hajdarábádu a Bulharsku.
  • Shahrukh Khan si poprvé a naposledy zahrál s hereckým veteránem Vinodem Khannou.
  • Byl vydán společně s filmem Bajirao Mastani režiséra Sanjaye Leely Bhansliho.
  • Sedmý společný film Shaha Rukha Khana a Kajol s výjimkou camea.
  • Píseň Gerua, v níž se představili Shah Rukh a Kajol, je nejdražší písní, která byla v Bollywoodu natočena. Natáčelo se až na Islandu.
  • Když se Rádž a Meera nečekaně poprvé setkají v Meerině domě, ačkoli jsou obráceni opačnými směry, oběma za zády září zapadající slunce, což je nebeská nemožnost.
  • Poté, co se auto převrátí, je postava SRK Raj/Kaali zavěšena na sedadle řidiče hlavou dolů a jeho obličej krvácí, ale tato zranění odporují základní gravitaci, protože krvácí spíše nahoru než dolů. Krev by měla být zobrazena, jak klesá po jeho tváři dolů do vlasové linie, místo aby stoupala vzhůru ke krku a tělu.