Plevel

73%

Zajímavosti 7

  • V případě Bad Seeds chtěl Kheiron diváka zcela rozrušit. Z tohoto důvodu není mezi oběma časovými rovinami celovečerního filmu žádná vizuální ani zvuková stopa.
  • Pařížské scény se natáčely na vysoké škole v Montreuil. Kheiron si tento podnik vybral, protože mu dominovala šeď betonu a zeleň. Chtěl, aby tato kolej byla šedá a uzavřená světu a aby Wael a děti cestovali přes stavidla, aktivity a to, co prožívají v tomto uzavřeném prostoru.
  • Kheiron vždy považoval za hlavní roli Bad Seeds interpretaci. Dva nebo tři měsíce po jeho prvním celovečerním filmu Nous trois ou rien mu bylo nabídnuto několik rolí migrantů, pak vedlejší role a nakonec vůbec nic.
  • Scéna podvodu s ukradenou kabelkou mezi Monikou a Waelem je scéna, kterou Kheiron napsal jako první. Režisér chtěl nejprve navrhnout zařízení, které udrží cestu, a teprve pak vymýšlet dialogy. Když tuto sekvenci dokončil, byl mu vztah mezi oběma postavami jasný: tato stará dáma porušuje zákon, aby ochránila tohoto mladíka, a zároveň si je vědoma, že mu ve skutečnosti nepomáhá.
  • V jeho prvním celovečerním filmu bylo vše, co bylo řečeno, pravda. U filmu Bad Seeds mohl Kheiron říct "inspirováno skutečným příběhem", ale popustil uzdu své fantazii, takže usoudil, že si toto razítko nezaslouží.
  • Aby našel šest teenagerů, obrátil se Kheiron na Adelaïde Mauvernayovou, ředitelku castingu. Jeho první pokyn zněl, ţe nechce herce, ale teenagery ze "skutečného ţivota". Nejednou se nejprve uvažovalo o divokém obsazení, které se ukázalo jako příliš zdlouhavý proces, komplikovaný na realizaci a neefektivní, protože role těch nejmenších jsou pro neherce velmi technické.
  • Bad Seeds je Kheironův druhý celovečerní film po snímku Nous trois ou rien (2015). V novém filmu chtěl režisér promluvit o tématu, které se ho obzvlášť dotýká: o vzdělání.