Kubánská spojka

58%

Zajímavosti 8

  • Během cesty autobusem, údajně v Miami, René González a Juan Pablo hovoří o některých svých úkolech a nových pracovních pozicích v organizaci Brothers to the Rescue. Ačkoli je scéna natáčena na známé kubánské třídě (Ave. Boyeros) a něčem, co se běžně používá ve filmech, které se natáčejí v jiných lokalitách, jsou zde jasně vidět typy vozidel, které nebyly vyrobeny v těchto letech (1993, 1994): oranžový kloubový autobus Yutong (čínský) používaný pro veřejnou dopravu v Havaně od roku 2009 cca a novější evropská dovezená vozidla.
  • V sekvencích odehrávajících se v polovině 90. let je vidět dopravní letadlo společnosti American Airlines s livrejí z roku 2013 a letadlo společnosti Copa Airlines s livrejí z roku 1999 a výraznými konci křídel z roku 2014.
  • Když Jose Basulto připravuje letoun na shoz letáků, je v horní části přístrojové desky vidět kompaktní plnobarevný navigátor GPS s pohyblivou mapou. Tento typ letového přístroje nebyl na počátku 90. let k dispozici.
  • Scény z Miami se zjevně natáčely někde v jižní Francii nebo ve Španělsku. Nic nevypadá jako v USA: ulice, dopravní značky (kruhové s kilometry!), obchody, auta, vybavení domů atd. Jediné, co je autentické, jsou poznávací značky na autech.
  • Když bombardér vchází do hotelu Triton, na otočných dveřích je nápis Hotel Riviera.
  • Před shozem pytlů a letáků identifikují Rene Gonzalez a Jose Basulto své letadlo jako "November dva pět nula šest". V případě soukromých letů by volacím znakem mělo být registrační číslo letadla N2506 (slovo "November" odpovídá písmenu "N" ve standardní fonetické letecké abecedě). Toto však není registrační číslo, které se zobrazuje na obou letadlech na následujících záběrech.
  • Během svého prvního letu s PUND odlétá René Gonzalez z Hondurasu v jiném letadle, než se kterým přistává v USA; registrační číslo a označení na svislé ploutvi jsou odlišné.
  • Původně byl do filmu obsazen Pedro Pascal, ale z neznámých důvodů z něj odstoupil a nahradil ho Leonardo Sbaraglia.