Komentáře a recenze 6

30 053 bodů
1
Tohle jsem nepochopil. Doufám, že ani Jean-Claude nepochopil, proč do toho šel po shlédnutí celého snímku.
28 455 bodů
6
Tajná agentka, vir a vlak. To všechno musí zvládnout ranař Jean-Claude Van Damme a jako vždy to zvládá na jedničku. Nějak to ale nezvládly tvůrci. Pro nás středoevropany už přijde směšné vyobrazení Slovenského státu. No, fantazii se meze nekladou. Akční scény na béčkový videofilm ujdou. Ale co ten vlak? Viditelný model vláčků tak špatně nasnímaný, že tomu neuvěří ani divák po pěti frťanech. Inu, zářný příklad, že není každý den posvícení. Našemu hrdinovi tento film v kariéře jen uškodil a myslím, že je to škoda.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
2
totálna hovadina. či už čo sa to týka scenára, ktorý je už x-tá verzia toho samého (pomaly už) blbého klišé. či už sa to týka obsadenia, ktoré je otrasné na čele s nepoučitelným nehercom van dammom. či už sa to týka spracovania, ktoré postráda nejaký nápad a u akčného filmu hlavne dobre natočené akčné scény, ale odohráva sa to chvilku na svk takže jedna hviezdička:-) len dufam ze si to nepozrie bush, inak by sa potom urcite rozhodol to slovensko vazne vybombardovat:-)))
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
0
Jean Kláda v nejhorším filmu všech dob. - smetí.
kedl
kedl
6 380 bodů
2.5
Bez pěti piv v sobě a připravené basy u gauče do toho nechoďte.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
1.5
Rozhodl jsem se, že udělám sérii těch nejhorších filmů vůbec a mám pocit, že to nebyl dobrý nápad. Upřímně tyhle filmy stojí za absolutní kulový a nemá cenu je brát jako filmy, spíš možná jako video na vypuzení mozku z hlavy. Pozorovat růst trávy v reálném čase je inteligentnější možnost strávení života, než koukat na tohle. Tento komentář použiji u všech těchto filmů, protože se nenajde jediný, na který by to nesedělo.