Smlouva s ďáblem

68%

Komentáře a recenze 12

7.5
Smlouva s ďáblem je parádní komediální jízda,která nám ukazuje,že obchodovat s ďáblem se nevyplácí. Obzvlášť,když má ďábel podobu Elizabeth Hurley. Harold Ramis je výborný režisér a zde zužitkoval všechny své znalosti. Celý film je totiž nabitý spoustou zábavných scén ve kterých exceluje Brendan Fraser.
22 298 bodů
6
Neurážlivá odsýpavá komedie se sympatickým Frasere a ještě o něco sympatičtější Hurley. Pár zajímavých vtipů a hlavně rychlé tempo to drží nad vodou. Moralizující finále nic nekazí.
8
Sympatický Fraser, sexy ďábel Liz Hurley a 7 přání, při kterých se vždycky něco "pokazí". Na zvednutí nálady ideální snímek.. 7/10
5.5
Typická role v typickým žánru pro Brendana Frasera. Nijak úchvatné ani extra. Ovšem že se na to dalo koukat a dobře jsem se při sledováni bavil. Sexy Elizabeth Hurley.
9 394 bodů
8
Nejdříve to srší kreativitou a vtipem, ale postupně to dostane trošku vážnější nádech a vývoj hlavního hrdiny. Takže nejen, že jde o romantický příběh, současně však i o rozvoj romantického hrdiny, jako literárního archetypu. Jednoduchý příběh povýšený perfektní ústřední dvojící a nespočtem nápadů. Nevím, kdo byl lepší, jestli děsivě přitažlivá Elizabeth Hurley, kdy takhle nějak by ti ďáblíci měli vypadat. Ba pak Brendan Fraser v podle mě životní roli, tady mi bohužel zase předvedl, jak s odstupem času promrhal obrovský talent a potenciál. Skvělá komedie, po které vám však může zůstat taková pachuť, jak vlastně málo jsme toho dostali ;). Ještě se sluší říct, jak oscarový to mělo hudební doprovod! 70%
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
6
Zpočátku nápadité, ale postupem času stále víc ubíjející. Skvělý námět = průměrné zpracování...
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7
Odpolední komedie,která nezklame ani neurazí.Hlavní postavy Brendan Fraser(pasoval do role obětního beránka dobře,ikdyž bych volil na castingu asi jinou tvář),sexi d'áblici Elizabeth Hurleyové to slušelo a přál bych si intimní praktiky jen sní!Pokud bych měl zhodnotit průběh filmu - začátek je velmi dobrý,ale ke konci dosti upadá,ale jak jsem už napsal nezklame,protože nám Ramisův snímek ukázal a věděl moc dobře proč to dělá,že o pravou lásku musíme bojovat,nebo jí můžeme potkat osudově... 70%
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6
Můj docela oblíbený film.Je to dobrá komedie.Celkem je i zábavná.
Kuca25
2 132 bodů
8
Pro mě zapomenutý klenot, který si velmi rád pustím, když mám chuť na nenáročnou komedii. Brendan Fraser ve své nejlepší době a samozřejmě neskutečně sexy Elizabeth Hurley. Jak už tu psalo asi tisíc lidí, tento snímek si můžete klidně pustit jenom kvůli tomu abyste viděli Elizabeth, jelikož je tu vyobrazena v nekonečně skvělých podobách. Náměť je naprosto skvělý, provedení úplně ne. Jak říkám mě to vůbec nevadí, protože od filmu nic nečekám a spíš si příjemně odpočinu, ale popravdě není to nejlepší komedie všech dob. Stopáž by mohla být klidně delší a tvůrci si mohli více vyhrát. Začátek je, však velmi dobrý, ale po hodině už všechno jede na půl plynu. Konec je už opravdu jenom kvůli tomu aby byl, ale jinak jsem se příjemně bavil.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů