Válka podle médií

76%
Válka podle médií
Válka podle médií
Namíchej příběhy, emoce a informace! Diváci přestanou přemýšlet a začnou prožívat! Zrodil se "infotainment", zábavný informační obraz našeho světa - v tomto případě irácké války. Britský dokument "Válka o Irák trvala sedm set dvacet hodin. Snažil jsem se sledovat všechny důležité události, snažil jsem se být u všeho. Ale bylo naše zpravodajství objektivní?" uvažuje žurnalista DANNY SCHECHTER. "Vláda prezidenta Bushe využila útoku z 11. září jako záminky pro uskutečnění tajných plánů k invazi do Iráku, které měla připraveny už před tímto datem. Média byla zmobilizována, aby podporovala válku proti teroru. Ameriku zaplavila vlna patriotismu. Televizní moderátoři si připnuli na klopy vlaječky..." takto uvažuje průvodce pořadem, který natočila britská produkční společnost Globalvision. Nejde o objektivní nezaujatou analýzu, ale naopak o vášnivě zaujatý pohled člověk, který události interpretuje svým autorským pohledem. Má pravdu on nebo mediální tým prezidenta Bushe? Uvažujme všechny argumenty a nehledejme jednobarevné odpovědi. O ty vlastně nejde, tento film nás především upozorňuje na možnosti využití a zneužití médií v moderním globalizovaném světě.


Dodatečné informace

Původní název:
WMD: Weapons of Mass Deception (více)
  • USA Válka podle médií
  • USA WMD: Weapons of Mass Deception
Země původu:
USA
Rozpočet:
0,2 mil. USD
Ocenění:
Žádná ocenění