Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka

77%

Komentáře a recenze 7

8
Co k tomuto vlastně dodat? Prostě klasický Nick Park. Ten člověk je prostě génius a jeho kouzelnou animovanou tvorbu úplně žeru. Jeho plastelínový svět už mě baví pořádnou porci let a myslím,že i v budoucnu se nic nezmění. Příběh je určen dětem,přesto je trochu napínavý. Samozřejmě nechybí ani originální humor a nutná dávka dobrodružství.
30 255 bodů
6.5
Zábavný animák, který na konci lehce vkradl King Konga :D . Příběh o králíkodlakovi je nevšední, animace zajímavá a rozhodně rozčeření vod plných Pixaru a Disney .. aniž bych je jakkoliv hanil. Člověk má pocit, že kouká na své hračky z dětství.. Animák který pobaví, ale nepovažuji ho za nějak excelentní.. jestli v roce, kdy vznikl Madagaskar, Karcoolka měl konkrétně tento získat Oscara? Pro ne :) Já se ale bez uzardění přiznám, že bych volil právě zábavnější Madagaskar, který je ale komerční a vysokonákladový, což se moc na oficiálně v "soutěžích" nenosí.
22 296 bodů
8
Zábavný animák plný skvělých hlášek, dvojsmyslů a nevtíravého humoru. 4 a 1/2 hvězd a příslib, že tuhle dvojku nevidím naposledy. Až moc dlouho jsem ji odkládal.
10
Před 5 lety, kdy jsem viděl Králikodlaka poprvé, jsem pro slzy od smíchu místy ani neviděl na obrazovku. Druhé zhlédnutí už takovou sílu (boužel) nemělo, ale i tak jsem se výtečně bavil. 9/10
M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Nie je tajomstvo ,že Wallace a Gromit sú mojou srdcovkou (rovnako ako jejich predchádzajúce projekty - Grand Day ,Close a shave...). Ak ste doteraz nepočuli o tejto dvojici ,neviem potom ,prečo toto čítate a mrháte svojím drahoceným časom (radšej si pozrite film ). Vždycky som si myslel ,že nemôže existovať niečo ako detská paródia ,ale ževraj môže... Tento film symbolizuje celé moje detstvo a dôvod ,prečo som tak moc posadnutý Veľkou Britániou a znechutený USA. Tento film ,mi spravil môj súčasný hudobný vkus ,usmernil moju ľudskú osobnosť a totálne si ma omotal okolo prsta. Je to dôvod ,prečo milujem artove a amatérske filmy. Tento film je pre mňa všetko a som ním posadnutý....Humor sa stal legendárny ajkeď je veľmy vážny - ďaľšia vec ,čo mi prischla a to je extrémne suchý humor. 100% - moje vlastné guilty pleasure.
saboter
saboter
3 564 bodů
9.5
Skvělý plastelýnový film a takový trochu horor pro děti neváhejte nebudete litovat.
Jonák
Jonák
1 695 bodů
8
Pěkný animovaný film, který už jen pro svojí ikonickou a zajímavou animaci stojí za zhlédnutí. Velmi nápaditý a originální příběh, který působí místy hezky napínavě, jindy naopak pohodově tak, jak bylo cílem. Osobně mám radši jiné Dreamworks filmy, tento hodnotím 7,5/10.
  • Velmi originální zpracování