O.C.

66%

Komentáře a recenze 6

2
Já jsem nikdy neměl rád tenhle typ vztahových seriálu kde prim hrají mladí sexy herci. Vadilo mi to v Beverly Hills 902 10 následně v Melrose Place a teď i v O.C.. Tihle lidé řeší povrchní problémy typu miluje mě - nemiluje mě a mě je z toho akorát tak zle.
4.5
Americký teenagerovský seriál o rozmazlených dětičkách.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Jednu hvězdu dávám za pěkné herečky a druhou za hudbu. Jinak je to trapná napodobenina Beverly Hills, které bylo originální v tom, že bylo první, kde středoškoláci mluví jako kdyby měli za sebou minimálně 2 vysoké školy, 2 manželství, 10 dětí, poznali všechno co ve světe jde poznat. No vždyť to musí trknout i slepého, hluchého, že je to šíleně nerealistické, vždyť všichni jsme jednou chodili na střední, a rozhodně jsme takhle nemluvili, nevím jestli to tak v USA chodí, ale těžce o tom pochybuju.
Fanik
Fanik
3 076 bodů
2
Pane bože. Celej seriál je asi o tomhle. Lásko musíme se rozejít. Ale zůstaneme přátelé...........................................Hele nevyspíme se spolu.
karlik4801
1 942 bodů
10
O.C. je jeden z mých nejmilejších seriálů. Nejde jen o romantiku, jde o provedení životem. Některé díly jsou chudší, to ale dokáží zachránit oblíbené postavy. Nejlepší postava je bezkonkurenčně Seth. Slabý, nevýrazný kluk, kterému se začíná plnit sen od doby co promluví se svojí vysněnou Summer, později spolu tvoří nejlepší pár. Nejlepší pár v celé historii seriálů, teda aspoň pro mě. Hodně mě mrzí drhá série, kde se změní charakter hlavní postavy, Ryan začíná mít pomalu ubrečená bačkora, to by šlo, prostě se změnil. Ve třetí sérii ale zase začne ten drsný kluk z China. Přeměna jeho chování nebylo nijak zachyceno. Líbí se mi, že si každý díl najde zápletku, i když malou. Nejzajímavější postava je Julie, bohatá mrcha, která postupně získává vše a pak naopak, nedostává nic a všechno je jí ukradeno a celou dobu je zapojena do hlavní zápletky jak starších herců, tak mladých. Nejsilnější série je čtvrtá, ta si pohrává s emocemi a je v ní zase něco nového. S emocemi si už totiž nepohrává jen romantika.
Paja007
Paja007
37 bodů