Maximální riziko

55%

Komentáře a recenze 4

28 434 bodů
9
Ringo Lam je stejně jako John Woo a Hark Tsui další hongkongský režisér, převážně akčních filmů, který se vydal to zkusit do USA. A vsadil na Jeana-Clauda Van Damma, se kterým už John Woo natočil snímek ´Živý terč´ (1993). A svým způsobem opět na známé téma o pomstě za smrt svého blízkého. “ Zabili jste mi bratra a to jste neměli dělat!” A jak se na Ringo Lama sluší a patří, jedná se o rychlou akční jízdu. Nakonec, tím nás přesvědčí hned úvodní akční honičkou, v hollywoodské produkci prostě nevídané. Rok 1996 byl v tomto průlomový, neb byl Johnu Woo povolen jeho vlastní tvůrčí styl, takže toho využil i Ringo Lam. A jasně vidíme, jakých scén byl schopen. Může se to zdát hloupé, ale takový prostě býval hongkongský akční styl a americká produkce tím byla vcelku, byť na krátkou dobu, výborně obohacena. Takže co tu vlastně dějově máme? Krátce řečeno, příběh o muži horlivě se snažící zjistit, kdo přesně byl jeho mrtvý bratr, o kterém doposavad ani nevěděl že vůbec existuje, čímž se v podstatě honí i za svou vlastní identitou. Jedná se o prvotřídní akční film s dobrými hodnotami a to i co se týče emoční sféry. A pokud někdo patří k divákům, kterým hongkongská produkce nikdy nesedla, nechť vynechají i toto. Kromě amerických představitelů a snad i prostředím, se skutečně ničím neliší.
7.5
Nedoceněný akční thriller evropského střihu s řadou zajímavých momentů a velmi kvalitním castingem. Van Damme, Henstridge a Anglade tento příběh umí utáhnout a jako akční jednohudbka je to velmi slušné.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6
Tento film je docela dobrý,ale mně přišel spíše průměrný.Dávám mu 60 procent.Van Damme se zde ale jako francouzský policajt docela osvědčil.Je zde celkem hodně akce,což je hlavním pozitivem tohoto akčního filmu.Ostatní herci taky dobří...
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
9.5
Velice povedený akční snímek. Velice zajímavý děj plný napění kvalitní akce. Žádné zbytečné přehrávání scén. Přijde mi, že vše je na správném místě. Herecké výkony všechny velice kvalitní. Co se týká J C Van Dammeho, jeho výkon je pro mě v tomto snímku perfektní. Dost se k němu hodí obě dvě tváře, které se ve filmu objevily. Na Natashu Henstridgeovou se taky dá pěkné koukat. Devadesátá léta, byla žněmi takovýchto typů filmů a jsem rád, že je z čeho vybírat.