Svatba Jennifer Lopez se v Shotgun Wedding změní na přestřelku, u níž se budete smát i chytat za hlavu

Shotgun Wedding | Amazon Prime Video
Snoubenci Tom a Darcy se rozhodli pro svatbu na Filipínách, kam sezvali všechny své přátele a rodiny. Darcy sice není úplně nadšená, neboť by se nejraději brala v nejužším kruhu, ale Tom pro ni chce něco výjimečného. Jeho cílem je vystrojit jí perfektní svatbu, neboť doufá, že jim tím zajistí dokonalé manželství. Navíc se chce předvést před jejími rodiči, kteří ho nepřijali zrovna s otevřenou náručí. Mají raději bývalého snoubence, kterého mimo jiné také pozvou. Nálada mezi ženichem a nevěstou není nijak idylická. Jsou ve stresu a nic nejde, jak si představovali.
Darcy vše celou dobu toleruje, ale v den svatby cítí, že je něco špatně, proto si chce se svým snoubencem v klidu promluvit stranou od ostatních. Rozhovor, při kterém nahromaděný stres a úzkost konečně vysloví, skončí hádkou. Oba se naštvaně vrací do resortu, který ale mezitím obsadili piráti. Chtějí po nevěstině bohatém otci dvacet pět milionů dolarů a všechny hosty drží jako rukojmí. Muž ale odmítá cokoli zaplatit, dokud u sebe nebude mít svou dceru živou a zdravou.
Tom a Darcy jsou však od rány a rozhodnou se, že nebudou jen sedět a čekat, až si pro ně piráti přijdou, a své blízké jdou zachránit. Nemají plán ani nejmenší tušení, jak se skupině ozbrojenců postavit, ale jsou odhodlaní a mohou se spolehnout a jeden na druhého.

Trailer: Shotgun Wedding

Shotgun Wedding
Novinka Shotgun Wedding s Jennifer Lopez a Joshem Duhamelem v hlavních rolích je nyní k dispozici na službě Amazon Prime. Zkouší navázat na úspěšné snímky Honba za diamantem a Honba ze klenotem Nilu anebo na nedávno natočené Ztracené město. Kombinuje romantickou komedii s akčním žánrem v exotických kulisách. Srovnání s těmito počiny se tak Shotgun Wedding nemůže vyhnout, a ačkoli na Honby nemá, Ztracenému městu se bez problému vyrovná. Zasmějete se, chvílemi vám bude trapně, ale dojde i na krev a slušnou dávku výbuchů.
Jennifer Lopez je samozřejmě největší hvězdou snímku, a jelikož je proslulá svým fyzickým půvabem, hraje i on v příběhu svou roli (svůdná scéna pouze v kalhotkách a krátkém tričku působí jako objednávka přímo na míru). Kostým svatebních šatů nikoho nenechá na pochybách, že přestože již hrdě překročila padesátku, je stále ve skvělé formě. A když pak nasadí vysoké černé boty, chopí se brokovnice a zbytek svatební róby se jí na jedné straně asymetricky roztrhne ke kotníkům a na druhé nad stehno, nutně vám hlavou blikne plakát s Millou Jovovich ke snímku Resident Evil.
Josh Duhamel, Jennifer Lopez
Shotgun Wedding | Amazon Prime Video
Za zmínku ale určitě stojí i sympaťák Josh Duhamel, jehož snaživý Tom má k dokonalosti daleko. Darcy se však na něj může za všech okolností spolehnout a umí se prát. No a Jennifer Coolidge jako Tomova matka Carol a čerstvá držitelka Zlatého glóbu dokazuje, že komediální rovina je pro ni domácím hřištěm, kde hraje první ligu. Co se tedy hereckého obsazení týče, tvůrci měli šťastnou ruku.
O něco horší už je to s příběhem. Ve snímku jsou totiž místa, kdy se můžete chytat za hlavu. Má spád a slušné tempo, pak se ale zastaví a dá hlavním hrdinům prostor pro neuvěřitelně dlouhý rozhovor, který je pro ně sice důležitý, neboť si musí vše vyříkat, ale ve filmu působí nevhodně.
Jennifer Lopez
Shotgun Wedding | Amazon Prime Video
Navíc je Shotgun Wedding i poměrně krvavou záležitostí. Dočkáte se rozsekání člověka helikoptérou, ošklivého pořezání i rozbití lebky. Což je také důvod, proč je snímek přístupný až od patnácti let, takže jako tip na rodinný večer určitě nefunguje.
Nečekejte žádnou intelektuální zábavu, pokud ale hledáte film, na který se můžete podívat s partnerem či partnerkou nebo si dopřát svou měsíční dávku romantiky, je pro vás tím pravým.
hodnocení: 60 %

Kinolog: Která postava z Lásky nebeské je nejhorší? A co je na tom filmu vlastně romantického?

Jeden z nejoblíbenějších vánočních filmů obsahuje devět hlavních příběhů. Každý je problematický trochu jiným způsobem. Tento videorozbor neberte jako projev nenávisti, ale spíš jako pobavené pozorování věcí, co jsou pod povrchem.