74%

Komentáře a recenze 14

avenis
avenis
8 642 bodů
7
Pro ty, co se nemohli nabažit Papírového domu ani po páté řadě, je Berlín malým zklamáním. Něco tomu chybí. Možná ta španělská jiskra, kterou byl prodchnut předchozí seriál. Loupež samotná probíhá až příliš hladce, protože postavy musí mít víc času na svoje vztahové šarády. V případě Berlína a Camille jsou zajímavé snad jen její laní oči a hezká tvářička. Další tři páry nepředvádějí nic nového, prostě vztahová nuda po americku. Zjevení dvou vyšetřovatelek z předchozích řad je sice na chvíli "jé", ale žádný jiný význam pro tento děj to nemá. Takže pokus o rozšíření Papírového domu dobrý, ale efekt nevelký. Jedno místo mě však rozesmálo. Scéna na svatbě a houslista. :)
divad
divad
633 bodů
8
Důstojné pokračování papírového domu. Ačkoli se seriál nesoustředí tolik na samotnou loupež, což mě docela mrzelo, tak se stále jedná o povedený seriál. Dle mého názoru, se povedlo přijít s novými a zajímavými postavami. Co se týče návratu starých postav, zde mě trochu mrzí, že nedostali tolik prostoru a celkově seriál postrádá, větší množství promyšlených zápletek jako papírový dům. Celkově lze říct, pokud se vám líbil původní seriál, rozhodně mohu doporučit.
  • Nové postavy
  • herci
  • Seriál se málo soustředění na loupež
Pasadenka
Pasadenka
628 bodů
6
Hmm Španělé se vrací s papírovým domečkem. Tvůrcům se povedlo navodit atmosféru původního seriálu. Co se nepovedlo je pak scénář, který se rozbil jak papírový domeček. :D

Postavy i vykrádačka jsou celkem fajn. Seriál je celkem krátký a dostáváme postupnou nálož informací, jak jsme zvyklí. Pak osobní dramata, které vše zamíchají. A zde už bylo cítit, že scénář to úplně nezvládá. Postavy se chovají chaoticky, dělají bordel, prdí na hady a krimi část je taková hodně na sílu. Je to taková horší verze svého dospělejšího bratříčka. Ale pořád fanoušky pobaví. :)
pave1
pave1
592 bodů