76%

Komentáře a recenze 7

Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Na české poměry dost povedený teen seriál. Tvůrčí tým se silně inspiroval zahraniční produkcí, a nejen díky tomu se jim podařilo přivést do našich vod velmi zajímavý projekt. Je to klišé, předvídatelné a občas herecky nepřesné, přesto v zásadních příběhových momentech umí vyvolat emoci, což jsem u domácí tvorby z posledních let zažil málokdy. Fandím tomu!
maraek
maraek
505 bodů
6
jsem rád, že něco takového u nás vůbec vzniklo, ale nemůžu se zbavit pocitu, že někteří starší herci si to tam, prostě jen odříkali a byli tam jen proto, aby tam byli. naopak u mladých herců se mi zdálo, že příležitost v něčem hrát vzali za pačesy a snažili se. nesmí samozřejmě chybět český homofóbní pseudo humor, ale co už. overall fajn české "sex edu".
Ku
460 bodů
4
Nevím ale trochu to mám rád
Xiplo
Xiplo
30 bodů
10
Ako wau…. Je to už niejaka doba čo som zanevrel na české seriály a jediný ktorý som videl kôli réžii Bebjaka boli Devadesátky a nedúfal som že sa mu niejaký serial dokáže vyrovnať. Predplatili sme si VOYO a pozerám ahh pozriem si túto blbosť a on je to Master piece dnešného žánru teenegerov. Scenáristi vedia ako mládež v dnešnej dobe hovorí ako sa správa atď aj keď ma prvý diel trošilinka nudil tie ostatné som si pretáčal a bol som hore do asi 6:00. Serial vyjadruje bohužiaľ aj reálne problémy teenegerov o ktorých sa nehovorí ako int……. alebo náhľad na ľudí z pohľadu toho teenegera. Dávam 10/10
NormieFilmEnjoyer
24 bodů
8
České filmy a seriály hodnotim tak že porovnávám s českými počiny a pak porovnam z podobnými počiny ze zahraničí.Po tom co nám české televize chrli lavinu odpadu za odpadem už několik let v kuse se mi zalibila produkce novy a její platformy voyo. Snaží se zkvalitnit obsah a i když furt někdy přijde kýčovity průměrný až podprůměrnými serial tak se najde i nadprůměrný kousek jako toto.Seriál si bere obrovskou inspiraci v Netflixu a Sex education.Je to z toho hodně citit.Ale určitě bych to bral za kladný aspekt jelikož to není jen vykrádacka.Dějové linky a postavy jsou zábavné,rozmanité a zajimavè.Další klad jsou neokoukaní herci který i když někdy působí nezkušeně určitě zanechávají dobrý dojem.Konec tak trochu naznačuje druhou sérii a dost pribehu je neuzavrenych.A já se těším jak se tvůrci poperou s druhou sérii a zkusí posunout kvalitu ještě nahoru.
  • Kvalitní zpracovaní
  • Dějové linky
  • Postavy