Tři mušketýři: D'Artagnan

72%

Komentáře a recenze 17

30 291 bodů
7
Za mě by to bylo tak za 65%, ale nakonec jsem se přiklonil k 70%. Jsem zvědavý, kam se příběh bude dále posouvat. Zpracování Tří mušketýrů trošku jinak. Krásné kostýmy, interiéry. Výborný Athos, který ale nedostal moc prostoru. Na straně druhé příliš naivity a také trocha klišé. Dobré, druhý díl určitě nevynechám.
7
U Tři mušketýři: D'Artagnan Martin Bourboulon a spol. k adaptování legendárního románu Alexandra Dumase přistupují krapet jinak, než většina známých adaptací, výsledkem je poté realističtější a vážnější záležitost, která známý příběh představuje v krapet jiném světle, přesto se jedná o řemeslně zdařilou a dostatečně vtahující záležitost, která snadno vyvolá zvědavost na druhou část. Příklad evropského velkofilmu, který by se v Hollywoodu neztratil.... Více zde
9 406 bodů
8
Když už se někdo zhostí filmové adaptace nějakého literárního díla, myslím si, že by to měl dělat někdo, kdo má k autorovi, nebo samotnému dílu nějaký vztah či předpoklad. A i když nejznámější adaptace legendární knihy Alexandre Dumase z roku 1993 není vůbec špatná a jednu dobu jsem si ji, i při jejích častém televizním protáčení, vyloženě vychutnával.. Nicméně když se začalo šuškat o novém zpracování a že dokonce půjde rovnou o dva filmy, to celé v ryze francouzském provedení, projekt mě začal zajímat.. Ambice tvůrcům nechyběly.. Ale že půjde o takovou parádu, která tak věrně nasaje atmosféru absolutistické francouzské monarchie k tomu nemá potřebu nic romantizovat a naplno vás ponoří do špinavého období tehdejší doby, tak to bych nečekal... S očekáváním něčeho zajímavého se mi dostala podívaná, jaká tu už dlouho nebyla.. Fantastické pojetí představení hlavních hrdinů, které sice probíhá tou klasickou kličkou, jenže vypadá to prostě jinak.. Spojení zajímavých francouzských hereckých osobností vcházejíce do známého příběhu, který ještě nikdy nevypadal takhle líbivě. Film, který se rozhodl poskvrnit romantické vykládání si literárních klasik a jim podobným hrdinským eposům. Intrikářská francouzská společnost, která není jednotná ani v těch nejvyšších patrech.. I když pro znalce předlohy nejsou příběhové zvraty žádnou neznámou, tak i přesto se je tvůrci, co nejvíce snaží zahalit šedí. Odvaha přičichnout k detektivním prvkům jen podtrhuje napínavost filmu a zainteresovanost diváka. Současně. ale dokáží tvůrci uspokojit ve více rovinách a dostatečně se věnují nejen politice, ale i lásce nebo akci. A tohle všechno vypadá pořád elegantně. Skvěle vyvážené obsazení navíc dokáže v případě ryze konverzačních scén jen přidávat na poutavosti... I když si myslím, že mě druhý díl bude pro větší prostor Evičky Green bavit více, tak jsem spokojený a namlsaný, co v sérii ještě bude. A jako bonus jde o dvouhodinovku francouzštiny, kde i když nerozumím jedinému slovíčku, líbivěji to už podat nejde.. Nezbývá než se těšit na brzké pokračování. /viděno v kině/ 85%
HNTR
HNTR
1 037 bodů
8
Již několikátá adaptace Dumasovy klasiky sazí na skvělé akční scény, které jsou natočeny většinou Bourneovským stylem na jeden záběr. Lehce obměňuje slavný příběh, nádherný vizuál a charismatické herecké obsazení. Je zcela vynechán humor a film jede celou dobu na vážnou notu. Moderní filmy zasazené ve starších dobách mi všeobecně chybí a oceňuji je více než Marvel a DC. A tohle jsem od Francouzů opravdu nečekal. S radostí se těším na druhou část.
Milena107
729 bodů
8
Nový film Tři mušketýři - D´ Artagnan s Vincentem Casselem, Evou Green a dalšími známými i méně známými herci v hlavních rolích celkem výstižně představuje danou dobu, ve které se tento dobrodružný a akční film podle známého románu a neméně známého autora Alexandra Dumase st. odehrává. Dává celkem věrný obraz, jak asi toto francouzské období vypadalo, včetně intrik, soubojů i krásných paláců.
divad
divad
633 bodů
8
Skvělá adaptace klasického díla. Musím velice pochválit vizuál filmu a také výpravu. Po stránce technické se totiž film povedl na jedničku. Jen mě trochu mrzí že se nepokusily o nějakou změnu oproti knize. Jsem velmi zvědavý na další část.
  • Výprava
  • Herci
RafCapone
RafCapone
563 bodů
9
V kině naprostá pecka. Skvělá akce ve které každý výstřel překvapí. Nádherné zpracování doby. Kostýmy a celkový "cool" feeling příběhu dodává správné grády. Klišé se dá přehlédnout, protože právě předloha tohoto filmu klišé využila a zdokonalila.
  • cool feeling
  • boje
  • výprava