Indiáni z Větrova

69%

Články 4

Prázdniny s Broučkem představují výjimečně snesitelnou českou rodinu. Topí se ale v lenosti
Recenze19. 4. 2024

Vyrazit s rodinou do Chorvatska v čerstvě zděděném a nepříliš důvěryhodném karavanu nese pořádné riziko. Ale ještě mnohem větší riziko je sledovat o tom českou komedii. Prázdniny s Broučkem jsou tím víc frustrující, že tvůrci učinili několik velmi správných rozhodnutí a vyhnuli se několika ohraným slepým uličkám. Kam ale došli? Bohužel stále nikam.

Vladimír Dlouhý by oslavil 65. narozeniny. Podívejte se, jaké role ho formovaly
Téma12. 6. 2023

Herec Vladimír Dlouhý od 70. let platil za stálici tuzemské tvorby. Když roku 2010 po nemoci zemřel, zanechal po sobě množství postav, z nichž si nejčastěji připomínáme ty pohádkové. Jak se však vyvíjel jeho herecký obraz a na které role by se nemělo zapomínat?

Recenze: Láska je láska, film je film a televize televize
Recenze23. 1. 2012

Výborné herecké výkony, perlivý humor a dechberoucí balkónová spřízněnost dvou outsiderů příliš dryáčnické doby - slepé dívky a homosexuálního mladíka? Nebo oplzlé vejrání do ženských výstřihů a ruleta velmi nevyzpytatelných fórů a fórků, u nichž si nikdy nemůžete být jisti kadencí, ani zacílením? Komedie debutujícího scenáristy Martina Horského a zkušeného režiséra Milana Cieslara je obojím. Bohužel. A přitom stačilo málo. Víc trpělivosti, víc profesionality, víc času, víc práce a víc peněz.

Páni kluci? Pro mě bylo tenkrát natáčení dobrodružstvím
Téma29. 7. 2011

Praha, Levín: Milé ohlédnutí 35 let zpátky zažije v sobotu náves obce Levín. Bude se tu vzpomínat na natáčení skvělé dobrodružné dětské komedie Páni kluci, film režisérky Věry Plívové–Šimkové z roku 1976. Návštěvníci se setkají s některými herci i tvůrci filmu, uvidí i projekci a čeká je překvapení. Tím ovšem není fakt, že do Levína po roce zavítá herec Michael Dymek (ročník 1962), který jako dětská filmová hvězdička hrál ve svých dvanácti letech svou první a hned hlavní roli ve filmu Páni kluci.