67%
Pamela: Příběh lásky
Dosud nezveřejněné záznamy a materiály ze soukromého archívu modelky a herečky Pamely Anderson. Tento dokumentární snímek vás seznámí s jejím soukromým životem i kariérou.

Recenze: Pamela: Příběh lásky

Kinobox.cz
50%

Pamela Anderson je bezesporu popkulturní ikonou a Pamela: Příběh lásky existuje proto, aby se dočkala soucitu a porozumění. A to je dobře, neboť osoba takto význačná pro toxickou medializaci v éře raného internetu si oddech a úlevu zasluhuje. Jen by své šrámy a kauzy nemusela vystavovat takto strojeně a ve filmu, pro něhož je vyhraněnost vůči společnosti jedinou motivací. A který přitom do současné kultury oživování hvězd minulosti až příliš snadno zapadá.

Dr.film_
Dr.film_
184 bodů
7
Bez make-upu a v decentním župánku podává Pamela otevřenou životní výpověď, a tak trochu bilancuje po padesátce svůj dosavadní život. Tvůrci kladou velký důraz na civilní koncept a divák tak dostává možnost tuto kanadskou „Brigitte Bardot“ zpomaleně pozorovat při procházkách po statku nebo jak s péčí řádného hospodáře řídí traktor. Pamela působí velmi otevřeně a bez úhybných manévrů vypráví o svém životě a nebojí se přitom rozvinout řadu intimních témat. Je to střídmé s otevřenou tváří, ale očekávejte spíše standartní dokumentární počin od Netflixu, který svou oslavností chvílemi působí až mechanicky a neskrývavě dává najevo, že byl Pamele ušit přímo na míru.
Vanessa
126 bodů
10
Nejprve jsem si pustila první dva díly seriálu "Pam & Tommy", poté jsem se rozhodla, že si nejdříve pustím tento dokument... a k seriálu jsem se již nevrátila. Musím říct, že do dnešního dne jsem toho o Pamele moc nevěděla a nikdy jsem se o ni ani nezajímala - věděla jsem snad jen to, že hrála v Pobřežní hlídce a nějaké střípky informací z médií, díky kterým jsem měla dojem, že jde o krásku s podprůměrnou inteligencí. Většina informací pro mě tedy byla novinkou. Ale ach jak já jsem se mýlila! Zneužívaná, využívaná, zesměšňovaná, podceňovaná. Upřímná, sympatická, skromná, lidská. Romantička s velkým srdcem, odvahou a odhodláním. Díky seriálu "Pam & Tommy" se Pamela rozhodla promluvit o svém životě a udělala to velice autenticky a po celou dobu působila upřímně. Neměla to v životě jednoduchý a smekám, že o tom všem dokáže mluvit takhle před kamerou. Tento dokument by si zasloužil mnohem lepší propagaci a měl by být viděn dříve než výše zmiňovaný seriál. Já osobně už se k seriálu nejspíš nevrátím. Po tomhle dokumentu mě přešla chuť. Přišlo by mi to... tak nějak nefér. ,,Celý jsem to vytěsnila. Musela jsem, aby mě to nezabilo. Teď se to vrací a mně je z toho zle.". I přes to všechno, čím si prošla, nezaujímá roli oběti, nic nevzdává a pere se s životem dál. Klobouk dolů a držím pěsti. Můj obdiv si rozhodně získala.

Dodatečné informace

Původní název:
Pamela, A Love Story (více)