Láska na vlásku

48%

Komentáře a recenze 6

2.5
Další hrozná pohádka,která mi ozvláštnila období vánoc. Herecky je to čistý amatérismus,který nemá období. Hlavní role pro duo Buckingham - Spišák byl velmi odvážný tah,který Solčanské ani trochu nevyšel. Kamera je taktéž velmi zlá a celý film je hrozně natočený. To předabování slovenských filmů do češtiny je čirá hrůza.
30 053 bodů
4.5
Slovenská pohádková tvorba mě moc neoslovuje. V tomto případě průměrný příběh, honosné kostýmy jakoby herce dusily a ti předvádějí průměrné výkony. Místy extrémně rozklepaná kamera a na pohádku až moc zběsilý střih. Atmosféra ponurá.. Pohádce jsem dal asi po třech letech opět šanci, ale ani dnes mě nepotěšila. Rozhodně ale lepší než ta včerejší O léčivé vodě.
avenis
avenis
8 256 bodů
8
Konečně pohádka, jak má být. Motiv prince a chuďase od Dickense výborně zakomponovaný do pohádkového příběhu, který ani pohádkový není, protože se tu nevyskytují pohádkové příšery, kouzla a čáry. Spíše bych to nazvala variacemi na renesanční téma. Moc se mi to líbilo. Dva body ubírám pro střední zpomalení tempa. Ale celkově to opravdu není špatné. (26.12.2014)
sporkaska
sporkaska
2 358 bodů
0.5
Toto má byť rozprávka 21. storočia??? Nikdy som si nemyslela, že budem mať z nejakého filmu (natož rozprávky) žalúdočné nevoľnosti… STALO SA! Obsadiť do hlavnej úlohy totálne neschopné, nesympatické poleno? A skopírovať ho??? Mala som čo robiť, aby som to predýchala… A to nebolo zďaleka to najhoršie.. Celý film som trpela – hrozné herecké divadielko, prázdne dialógy, trápne scénky, bez emócií, nápadu, vkusu, humoru…FRAŠKA! Bolo to tak neskutočne strojené… Počítala som minuty do konca. CELÉ ZLE!!! Jediný svetlý moment nastal, keď som videla Milana Bahúla ♥ a to nádherné dieťatko v jeho náručí.
Marcos22
Marcos22
994 bodů
5
Láska na vlásku je slovenskou pohádkou, natočenou na motivy Twainova románu Princ a chuďas, v němž se dvě ústřední postavy díky identickému vzhledu prohodí a vyzkouší si život toho druhého. Jelikož je filmová látka této literární klasiky filmaři velmi vyhledávanou, a byla zpracována již mnohokrát, byla volba režisérky Mariany Čengel Solčanské, sázkou na jistotu. Víc než průměrnou podívanou se ale nakonec z úspěšného příběhu vykřesat nepodařilo. Snímek táhne svým výjimečným hereckým výkonem Samuel Spišák, ale bohužel nikomu jinému se ho z hereckého ansámblu nedaří doplnit. Scénář je navíc velmi plytký a plný nelogického chování postav, které pohádku značně sráží. Nutno podotknout, že přes tyto neduhy na diváka dopadne při sledování příjemná flow, která se nese až do závěrečných titulků. (01.01.2024)
  • herecký výkon Samuela Spišáka
  • scénář (plytkost, nelogické chování postav)