Breakheartský průsmyk

69%

Komentáře a recenze 5

30 023 bodů
7.5
Vlak, který veze nejen zásoby léků přes nebezpečnou část Ameriky .. někdo ale nechce, aby dojel do cíle. Skvělá atmosféra, neméně skvělý Charles Bronson, na svou dobu pěkné triky i kaskadérské kousky. Dlouho si snímek udržuje tajemnou atmosféru a moc pěkně se na něj dívá.
9 035 bodů
7
Kvalitní herci, kteří se musí topit ve velmi přímočarém a primitivním ději. Nehledě na až příliš suchou (a i zbytečně dlouhou) expozici, jenž byla zřejmě důvodem nízkého rozpočtu. Po pár minutách ale film nabere patřičné tempo, jemuž ublíží jen velmi uspěchaný a nelogický závěr. Prostředek ale šlape jak má a díky skvělým hercům dokáže zmíněné nedostatky zakrýt. Solidních 70%
avenis
avenis
8 232 bodů
7
Netradiční western s detektivní zápletkou a třiapadesátiletým Charlesem Bronsonem na mě zapůsobil dvojím způsobem. Atmosféra filmu se mi nelíbí, zpracování a provedení filmu ano. Kdybych musela použít jediné přídavné jméno, bylo by to "syrový". Napětí se dá krájet, nikdo nemá slitování (s výjimkou krásné Jill Ireland) a všude je studená americká zima. Stejně se příště podívám znovu. (21.8.2021)
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 015 bodů
7.5
Druhá polovina 19. století, historický vlak, zimní lesní krajina, to mám ráda. A tvrdého, tajuplného, nesmlouvavého Charlese Bronsona jakbysmet. Čtu, že je to westernová oddechovka. No já nevím! Docela mě to vzrušilo. Brutální to bylo ažaž. A že herecky nikdo nezaujal, jak se rovněž dočítám? Tedy minimálně ten Charles Bronson. Ale výborně hráli i ostatní. A velmi dobře děj doplňovala hudba Jerryho Goldsmithe. Hudba mě u filmu vždy zajímá, protože ho může pozvednout, nebo také úplně "zabít". Vlastně je to takový krimi-western. Tím se dostává do jiné dimenze westernové tvorby. Výborná byla scéna rozpadnutí části vlaku. Nebo rvačka na zasněžené střeše vlaku, která doslova brala dech. Tam byl Bronson zvláště vynikající.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů